iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Gedownloade apps blijven 'wachten' (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/64173-gedownloade-apps-blijven-wachten.html)

ome jan 12-07-10 14:22

Gedownloade apps blijven 'wachten'
 
Via de App store had ik een paar nieuwe updates van diverse apps (anwb, twitpic etc) maar na de update ze blijven wachten. Het icoontje is gedimd en het balkje blijft zwart 'wating...) Als ik er op tik lijkt het of hij refresht maar er gebeurt niks. Ik kan hem ook niet weggooien (geen kruisje) en ook niet opnieuw downloaden in de store. Iemand een idee waarom ze niet meer laden? Dit geldt niet alleen voor updates van bestaande apps maar ook voor nieuwe. Verder werkt alles naar behoren.... Wie weet de oplossing??

ome jan 14-07-10 15:08

Bedankt voor jullie vlotte reactie. Ik heb het inmiddels zelf opgelost, ik moest upgraden naar firmware versie 4.

Diiaan 22-07-10 13:51

Help, ik heb dit ook en ik snap er echt helemaal niets van wat ik nu moet doen??

RogerR 16-09-10 00:23

Ik had zelfde probleem. Opgelost door uit te vinden welke App het was en vervolgens deze in iTunes uitvinken. Daarna synchroniseren waardoor de App wordt verwijderd van de iPhone. Vervolgens weer aanvinken en synchroniseren dan wordt de App opnieuw geinstalleerd. Daarna werkt ie weer.

bobbie43 16-09-10 19:04

zelfde probleem na update 4.1
 
heb hetzelfde probleem na update 4.1
mobiel updaten van apps lukt niet meer apps blijven hangen
ben nu aan het herstellen mischien dat het dan weer werkt
niet elke update is een verbetering denk ik
if it aint broke dont fix it denk ik dan maar weer
word vervolgt

nadorst28 21-09-10 08:50

Ik heb het ook, nu met elke app.

nadorst28 21-09-10 10:54

Na het déinstalleren van de eerste hangende app, kwamen de volgende twee gewoon binnen.

mttje 02-10-10 12:12

waar kun je die apps in itunes ergens uitvinken

aub wat vindt da nie direct

Remco. 03-10-10 17:04

Ik heb dit ook eens gehad. iPhone overnieuw aanzetten was bij mij de oplossing.

marcb 03-10-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Remco. (Bericht 576074)
Ik heb dit ook eens gehad. iPhone overnieuw aanzetten was bij mij de oplossing.

Dit is zeker niet DE oplossing...ik heb het ook..de laatste tijd weer vaker zelfs...een herstel van je iphone helpt, maar hoop toch echt dat Apple hier iets aan gaat doen

Remco. 03-10-10 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcb (Bericht 576147)
Dit is zeker niet DE oplossing...ik heb het ook..de laatste tijd weer vaker zelfs...een herstel van je iphone helpt, maar hoop toch echt dat Apple hier iets aan gaat doen

Dat zal het inderdaad niet zijn, maar bij mij heeft 't geholpen.

sapermun 04-10-10 16:35

Heb dit probleem ook sinds 4.1 als ik hem sync met itunes komt het wel telkens in orde maar ik heb de iphone gekocht met de bedoeling apps on the go te downloaden.

iphone herstarten helpt ook. de app download/update wel degelijk, maar het wordt gewoon weergegeven als 'wachten', dus ik zou hem wel eventjes laten doen(afhankelijk hoe groot de app is) en pas als je denkt dat ie binnen is, herstarten :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.