//

Spotify

Spotify discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple tv is goedkoper en werkt voor beeld en geluid, bedien je via ipad of iphone...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-12-10, 11:07
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Apple tv is goedkoper en werkt voor beeld en geluid, bedien je via ipad of iphone
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-12-10, 22:02
Azunai Azunai is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Vandaag de sprong in t diepe gewaagd. Alles gekocht (ipad en airport express) en t werkt perfect! Dank voor de hulp hier.
  #23  
Oud 11-02-11, 01:53
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard Spotify op iPhone streamen naar Airport Express

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azunai Bekijk bericht
Vandaag de sprong in t diepe gewaagd. Alles gekocht (ipad en airport express) en t werkt perfect! Dank voor de hulp hier.
Ik ben heel erg benieuwd hoe je Spotify van je iDevice (iPhone/iPad) naar je Airport Express krijgt gestreamed!

Heb zelf net van m'n schatje een Airport Express kado gekregen voor mijn verjaardag maar ben er nog niet uit hoe het werkt. Streamen vanaf m'n iMac gaat perfect maar die staat in een andere ruimte...
Ik hoop daarom dat je wil relpyen hierop!

Bvd.
__________________
I'm a gadget junky!!
  #24  
Oud 11-02-11, 12:39
Azunai Azunai is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Hey P@t,

Hoe we het hier hebben is de Airport Express die als apparaat in het netwerk is opgenomen (niet als router, maar als één van de apparaten naast iPad, laptops, pc's, etc. - al denk ik niet dat het uitmaakt). Dat heb je volgens mij werkend als ik het zo lees, je kunt de Airport immers bereiken met je Mac.

Met die Airport aan zul je op je iPad een icoontje moeten zien naast volumebalken (ongeacht wat voor applicatie) dat lijkt op een vierkantje met een pijltje verticaal eruit. Tap hierop en als het goed is zie je de naam van je Airport ertussen, naast iPad. Airport kiezen, eventueel wachtwoord invoeren als je dat hebt ingesteld, en hop. Er zal waarschijnlijk wel ietsje vertraging in zitten (tussen commands als volgende nummer etc.), maar dat wordt pas een probleem als je audio over de stereo gooit en een bijbehorend videofragment afspeelt op je iPad.

Succes
  #25  
Oud 11-02-11, 17:15
P@t's schermafbeelding
P@t P@t is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 32
Standaard

Bedankt voor je reply.
Nadat ik een update had gedaan van de iOS van m'n iPhone was de functie toegevoegd!

Top!!
  #26  
Oud 13-05-11, 09:34
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard Spotify: Mac + iPhone

hulp gevraagd van Airplay/Streamen v muziek Spotify en Mac

Ik heb sinds gisteren een Premium abbo op Spotify (ben hier razend enthousiast over!!). Heb nu al zo'n 9 Gb aan muziek in minder dan 2 uur knutselen in Spotify.

Nu zou ik heel graag de muziek in Spotify op mn MacBook willen streamen naar mijn receiver ( LG HB 95-serie) die beschikt over LAN, Ethernet. Ik kan bijv ook filmpjes bekijken vanuit mn receiver op YouTube. Ik stream al al mijn films wireless vanaf laptop naar receiver (dus ook TV en boxen)

vraag:

Wat moet ik doen om de muziek wireless te streamen naar mijn Receiver??

Ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen, heb me suf gezocht op internet, maar kan t niet echt vinden
  #27  
Oud 16-05-11, 12:20
runner70 runner70 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 104
Standaard

volgens mij gaat het met airport van apple.

maar makkelijker en beter gaat het met sonos.
je kunt de zoneplayer 90 aansluiten op je reciever.

Deze heeft dan wel een vaste verbinding nodig met je router.
Indien je dit niet wilt of kunt moet je een zonebridge op je router aansluiten.
  #28  
Oud 16-05-11, 13:42
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

het word de Apple TV 2. Deze jailbreaken en daarna XBMC er opzetten. En op mijn Mac Airfoil installeren.

Daarna kan ik al mijn Spotify muziek naar Apple Tv streamen en ook al mn films op mn Mac, ik geloof dat XBMC vrijwel alle video-formaten aankan
  #29  
Oud 24-05-11, 17:12
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard Spotify App (play queue-optie)

Kan iemand mij helder uitleggen hoe de functie 'play-queue' voor de iPhone App werkt?
Ben sinds 2 weken Premium member bij Spotify
  #30  
Oud 27-05-11, 21:13
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Diverse discussie samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #31  
Oud 28-07-11, 16:06
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard Meerdere apparaten op 1 Spotify-account

Bij mij de volgende situatie:
- Iphone privé
- Iphone zakelijk
- iPad

Nu wil ik weten of ik dan met 1 abonnement van Spotify klaar ben, of dat ik 3 abonnementen voor alledrie de apparaten nodig heb? Ik sync de apparaten allemaal met 1 iTunes-account.

Wie heeft het antwoord?

Grt
  #32  
Oud 28-07-11, 16:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Eén Spotify abonnement is voldoende, maar je kan niet op alle 3 de iDevices tegelijk luisteren. Althans, dat kon vroeger niet. Ik heb de indruk dat het nu wel werkt
  #33  
Oud 28-07-11, 16:29
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Eén Spotify abonnement is voldoende, maar je kan niet op alle 3 de iDevices tegelijk luisteren. Althans, dat kon vroeger niet. Ik heb de indruk dat het nu wel werkt
Dank voor je snelle reactie, ik ga nu een premium abonnement nemen en testen of je ook met verschillende apparaten tegelijk kan streamen. Ik laat het nog wel weten wat het resultaat is.

Wij hebben namelijk zelfs meer iDevices op 1 account, dus ben benieuwd of het lukt...
  #34  
Oud 28-07-11, 16:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Empu Besar Bekijk bericht
Dank voor je snelle reactie, ik ga nu een premium abonnement nemen en testen of je ook met verschillende apparaten tegelijk kan streamen. Ik laat het nog wel weten wat het resultaat is.

Wij hebben namelijk zelfs meer iDevices op 1 account, dus ben benieuwd of het lukt...
Wel, wij hebben ook enkele iDevices die hetzelfde Spotify account gebruiken en er zijn niet echt problemen. Voor de laatste update was het in ieder geval niet mogelijk om met meerdere iDevices tegelijk te luisteren, maar dat kon je simpel oplossen door één toestel in 'Offiline-mode' te zetten. Dan kan je weliswaar geen nieuwe muziek zoeken, maar muziek die je offline beschikbaar hebt gemaakt kan je wel gewoon beluisteren.

Maar zoals ik al zei, het zou kunnen dat dit met de laatste update veranderd is en dat je nu wel met meerdere iDevices tegelijk kan luisteren, dat heb ik nog niet getest.
  #35  
Oud 28-07-11, 17:14
Azunai Azunai is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Je kunt wel met 1 account op meerdere apparaten luisteren, maar niet tegelijk. Althans, ik testte het zojuist even. Als je speelt op apparaat A, dan op B, dan wordt de muziek op A gepauzeerd. Je blijft gelukkig wel ingelogd, voorheen werd je volgens mij ook helemaal uitgelogd gelijk.

EDIT: Tenzij je dus inderdaad op apparaat B een offline-lijst gaat afspelen, dat is gewoon lokale muziek natuurlijk
  #36  
Oud 29-07-11, 09:49
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azunai Bekijk bericht
Je kunt wel met 1 account op meerdere apparaten luisteren, maar niet tegelijk. Althans, ik testte het zojuist even. Als je speelt op apparaat A, dan op B, dan wordt de muziek op A gepauzeerd. Je blijft gelukkig wel ingelogd, voorheen werd je volgens mij ook helemaal uitgelogd gelijk.

EDIT: Tenzij je dus inderdaad op apparaat B een offline-lijst gaat afspelen, dat is gewoon lokale muziek natuurlijk
Tsja, ik heb het ook uitgeprobeerd... gaat inderdaad zoals je boven beschreven hebt. Jammer, want op mijn iTunes-account installeer ik apps voor mijn dochtertje, mijn vrouw, mijn privé iPhone en mijn zakelijke iPhone.

Hoopte dat we ook zo'n Spotify account konden "sharen". Wel logisch dat het niet kan natuurlijk, willen dat we 3 abo's nemen, hahaha!!

Maar goed, het was te proberen
  #37  
Oud 29-07-11, 10:22
Azunai Azunai is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik kwam er ook achter door zo'n situatie. Mijn pa en ik hebben alletwee een ipad, op 1 iTunes-account. Hij wilde Spotify + AirPlay gebruiken om thuis muziek te kunnen luisteren in de woonkamer, via mijn Spotify Abo. Zat ik in de trein te luisteren, word ik er ineens uitgeschopt omdat er elders is ingelogd. Nu heeft hij dus ook maar een Spotify Abo genomen
  #38  
Oud 29-07-11, 11:27
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azunai Bekijk bericht
Ik kwam er ook achter door zo'n situatie. Mijn pa en ik hebben alletwee een ipad, op 1 iTunes-account. Hij wilde Spotify + AirPlay gebruiken om thuis muziek te kunnen luisteren in de woonkamer, via mijn Spotify Abo. Zat ik in de trein te luisteren, word ik er ineens uitgeschopt omdat er elders is ingelogd. Nu heeft hij dus ook maar een Spotify Abo genomen
Wel logisch natuurlijk, uit commercieel oogpunt kan ik het begrijpen. Dacht alleen dat je misschien net als je apps dit ook kon sharen met meerdere idevices/personen...

Nu moeten we dus veel offline beschikbaar maken. Wat ik alleen nog niet zo mooi vind, is de indeling. Misschien kan dat wel, maar kun je ook alle muziek indelen zoals in de standaard iPod?
Dus verdeeld in albums of artiest? Met album-art het liefst en de mogelijkheid voor coverflow??

Enig idee??
  #39  
Oud 29-07-11, 13:59
Azunai Azunai is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Spotify voegt automatisch Album Art toe en de weergave op de iPhone/iPad app is volgens mij altijd als Cover Flow. Nou ja, niet zo'n rijtje maar je ziet full screen de cover art als je op Now Playing drukt rechtsboven terwijl je iets afspeelt.

Sorteren op Artiest enz zul je moeten doen met aparte playlists denk ik. Sowieso wacht ik al een hele tijd op een iPad app van Spotify, de iPhone app is vrij summier in vergelijking met de PC/Mac versie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spotify premium jetje63 iPhone Apps 2 17-09-10 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.