iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Spotify (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/64258-spotify.html)

P3GSIppe 11-09-09 14:38

Waar kan ik Spotify vinden?
 
Hallo allemaal,

Ik heb een us Istore account maar kan nergens de Spotify app vinden?
Weet iemand hoe dat kan??

Gr.

Philippe

colliehome 11-09-09 14:55

Je hebt een UK account nodig...

Phoef 11-09-09 17:05

RoelandP , Een gratis Spotify account in 5 stappen voor als je in Nederland of Belgi woont!

ballegooier 19-02-10 22:15

Heb 'em vandaag gedownload. Heerlijk, Sporify op de iPhone. Kost je wel een premium account momenteel, maar dat zij dan maar zo... ;)

Tom034 13-07-10 15:59

Spotify
 
Ik zou graag spotify willen gebruiken maar jammer genoeg heb ik daar een uitnodiging voor nodig...
Nu was mijn vraag of er iemand een spotify account heeft en mij eventueel een uitnodiging zou willen versturen ?

Tnx

Froggle 19-07-10 01:24

Ik heb ze al weggegeven. Iemand anders die de beste man kan helpen met een invite?

heronick 19-07-10 01:50

je hebt er geen uitnodiging voor nodig

Phoef 19-07-10 19:26

Spotify is gratis.
Als app ook, alleen dan moet je wel een premium account hebben, dat kost? 5 euro per maand ofzo.

paco 21-07-10 12:33

Als je nog steeds een uitnodiging wilt voor een Free account (die zonder die limitatie van 20uur p/maand maar wel reclame) dan moet je tegenwoordig met een Engelse ip naar een bepaalde website pagina las ik.
Spotify Free - A world of music

Anders kun je altijd nog een 'Open' account gratis nemen (gratis, reclame, 20uur p/maand max luisteren) of 5 of 10 euro per maand betalen en geen reclame meer hebben. Bij het 10 euro abonnement kun je ook gratis de app gebruiken.

Spotify - Premium, Unlimited, Open or Free - Choose your Spotify

I Xyzyx I 21-07-10 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Froggle (Bericht 492541)
Ik heb ze al weggegeven. Iemand anders die de beste man kan helpen met een invite?

Hoe kom je dan aan die uitnodigingen? :confused: Heb zelf premium maar heb nergens wat kunnen vinden over hoe je aan uitnodigingen komt..

phoontje 21-07-10 14:26

Ik wil ook een uitnodiging,
Als iemand weet hoe dit moet dan graag informatie alvast bedankt.

paco 21-07-10 15:21

Je kunt ook zelf zonder uitnodiging aan een UK 'Free Spotify' account komen zie hier:
Free invitation – update

Je kan nog wel een Free account aanmaken via Spotify-UK, en een UK-proxy te gebruiken. Gebruik daarvoor deze link: Spotify Free - A world of music

Voor een uitnodiging voor 'Free' moet je bij een Premium account gebruiker terecht voor zover dit nog in Nederland kan.

zadeko 17-09-10 21:13

spotify in de auto en de ipod applicatie.
 
Ik heb sinds kort een abonnement op spotify premium. Ik vind dit een hele goede app voor de iphone en verlost mij van losse cd's in de auto.

Maar ik heb het probleem dat elke keer als er een pauze is tussen twee nummers er een liedje op van mijn ipod app begint te spelen. het is maar heel even maar wel irritant.

Weet iemand hier een oplossing voor ???
Ik kan de app ook niet uitzetten. Als ik de iphone met mijn autoradio connect start iPod app vanzelf op.

Als ik dan daarna spotify aanzet begint deze te spelen, maar dus met bovenstaand probleem.

alvast bedankt....

cubesten 20-09-10 12:51

Kan je niet eerst ipod op pauze zetten of helemaal afsluiten via fast app switcher?

Gebruik je aux of bluetooth om je iphone aan te sluiten?

zadeko 20-09-10 15:31

Via een kabeltje die speciaal voor mijn iPhone aan mijn Alpine autoradio zit gemonteerd. Zodra ik mijn iPhone aansluit gaat ie naar de iPod functie die je dan op de auto radio kan bedienen. Leuk.

Als je spotify opstart neemt die de muziek over. Alleen elke keer tussen het wisselen van de nummers gaat in deze pauze, muziek van mijn Ipod spelen. Eenmaal aangesloten is de iPod om mijn phone ook niet meer te bedienen.

Als ik geen oplossing heb dan heb ik een workaround bedacht om het probleem te omzeilen: 1 mp3 tje op de iPod zonder geluid. Als je geen enkel muziekje erop hebt staan wordt de iPhone niet herkend.

Spotify kan namelijk ook de iPod functie overnemen. Althans dit lijkt er een beetje op.

Als je nog een idee hebt om de iPod functie uit te schakelen dan graag.

Thx

cubesten 27-09-10 01:39

In instellingen van spotify kan je iPod integration uitzetten. Onder more.. Even zoeken. Succes!

Azunai 04-12-10 02:04

iPad + Spotify + Draadloos + Home Stereo
 
Ik zag niets in de soortgelijke discussies (super functie trouwens, zouden ze in alle fora verplicht moeten stellen ;) ) dus ik maak toch maar een nieuwe topic aan. Excuses ook als het in het verkeerde forumonderdeel staat. Dit leek me het beste.

Allereerst, ik ben nieuw hier en nog niet heel thuis in de Apple-wereld. Ik heb al een jaartje een iPhone en we zitten er thuis over te denken om een iPad te kopen. Eén van de dingen die we graag willen is het volgende:

Dit is de situatie: Een iPad, een Spotify Premium abonnement, een home stereo.
Wat ik wil: Het geluid van de Spotify App op mijn iPad streamen naar mijn home stereo. Zodat ik met mijn iPad (liefst zonder vertraging terwijl ik andere dingen doe op de iPad) de muziek kan bedienen die door de kamer klinkt.

Nu heb ik een en ander gelezen over Airplay en Airport Express. Daar lees ik dat het hiermee mogelijk is om o.a. het geluid van je PC of Mac naar je stereo of een iOS apparaat (iPad dus) te streamen. Dat is geen optie aangezien de desktops hier in huis in andere kamers staan (maakt de bediening lastig) en we de laptop nou net willen voorkomen. Maar werkt het ook van een iOS apparaat naar een stereo? En dan ook buiten de iTunes applicatie?

We willen nadrukkelijk geen tussenkomst van Desktop of laptop of kabels tussen de iPad en de speakers. Kan wat ik wil?

ballegooier 04-12-10 08:53

Ja dan kan gewoon. Een pc of Mac kan alleen naar een Airport express of een Apple tv streamen. Niet naar een iPad. Vanaf een iPhone / iPad kun je muziek streamen naar een Airport express of een Apple tv, vanaf iOS4.2 of die functie ook werkt icm Spotify moet iemand anders even bevestigen. Nog niet alle third-party apps ondersteunen dacht ik deze functie, of Apple zelf (nog) niet.

kjmeijer 04-12-10 10:15

Koop een Sonos Zoneplayer erbij en installeer de Sonos software op je Ipad (en/of je Iphone): mooier en beter wordt het niet.

Azunai 04-12-10 10:36

Dank voor de suggestie, maar het moet wel betaalbaar blijven. Een AirPort is al op het randje van het budget namelijk ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.