//

Problemen om apps op mijn Iphone 3 gs te zetten

Problemen om apps op mijn Iphone 3 gs te zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Op het moment dat ik de apps die ik gedownload heb wil overzetten op mijn tel, geeft hij aan dat ik mijn comp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-10, 10:58
Ankie Ankie is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard Problemen om apps op mijn Iphone 3 gs te zetten

Hallo allemaal,

Op het moment dat ik de apps die ik gedownload heb wil overzetten op mijn tel, geeft hij aan dat ik mijn comp moet machtigen. Echter als ik dat doe, bij store, comp machtigen, dan geeft hij aan dat deze computer reeds gemachtigd is.
Het lukt mij dus niet om die apps op mijn tel te krijgen.

Wat gaat er verkeerd?

Alvast erg bedankt
Groetjes Ankie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps op Iphone zetten geeft problemen jives iPhone Apps 1 07-09-10 01:05
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) Freddy-Kruger iPhone Apps 0 26-08-10 03:16
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.