//

App om data usage te monitoren?

App om data usage te monitoren? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit sinds begin deze week bij Vodafone met m'n iPhone en kreeg vandaag het lachwekkende smsje dat ik 330,3 mb data had verbruikt vorige maand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-10, 15:50
Davert Davert is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard App om data usage te monitoren?

Zit sinds begin deze week bij Vodafone met m'n iPhone en kreeg vandaag het lachwekkende smsje dat ik 330,3 mb data had verbruikt vorige maand en dat ik de fair-use had overtreden. Beetje vreemd dus.

Ging erdoor beetje nadenken en vroeg me af of er een app is die je 'data-usage' kan monitoren. Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 19:47
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Die zit standaard al op je Iphone, instellingen > algemeen > gebruik > gegevens mobiele data netwerk.

Ik sta nu ook flink te kijken wat ik verbruik heb moet er niet aan denken wat dit koste als ik geen onbeperkt internet had.


Ontvangen: 976 MB
Verstuurd: 329

Weet niet van hoelang dit is.
  #3  
Oud 31-07-10, 22:45
mariorr mariorr is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Er is ook een app mobile data monitor, kost een paar cent maar doet het prima!!
  #4  
Oud 31-07-10, 23:27
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Die zit standaard al op je Iphone, instellingen > algemeen > gebruik > gegevens mobiele data netwerk.

Ik sta nu ook flink te kijken wat ik verbruik heb moet er niet aan denken wat dit koste als ik geen onbeperkt internet had.


Ontvangen: 976 MB
Verstuurd: 329

Weet niet van hoelang dit is.
Onbeperkt is nooit onbeperkt, maar toch is Vodafone vaak vrij soepel in een overtreding. Verder werkt die optie die je hierboven beschrijft prima! Is ook makkelijk te resetten zodat je je data verbruik elke maand nauwkeurig kan bijhouden!
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
  #5  
Oud 24-06-12, 12:32
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dreissen Bekijk bericht
Die zit standaard al op je Iphone, instellingen > algemeen > gebruik > gegevens mobiele data netwerk.

Ik sta nu ook flink te kijken wat ik verbruik heb moet er niet aan denken wat dit koste als ik geen onbeperkt internet had.


Ontvangen: 976 MB
Verstuurd: 329

Weet niet van hoelang dit is.
Klopt het wel wat daar staat?
Had namelijk gisteren een app uit de app store gedownload om te monitoren (my data manager) en deze zag allemaal dataverbruik maar kon vervolgens niet aangeven welke app ofzo die data gebruikte (geen categorie ofzo zeg tie dan).

Nouja, als dataverbruik onder instellingen gewoon klopt, vind ik het prima
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren Carlos007 iPhone Apps 16 09-05-11 23:41
iphone monitoren via OSX ? t!mmy Desktop-applicaties 3 08-05-10 01:31
3G verbruik monitoren mattvanwyk Jailbreak apps en thema's 1 09-04-09 16:40
Settings Usage leeg Lance Law iPhone algemeen 2 27-05-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.