app blijft op laden staan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb TomTom op mijn iphone via i-tunes geladen. Gisteren deed hij het goed maar vandaag staat hij weer op `laden`. Hij is niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app blijft op laden staan
Ik heb TomTom op mijn iphone via i-tunes geladen. Gisteren deed hij het goed maar vandaag staat hij weer op `laden`. Hij is niet te gebruiken. Ik kan hem wel pauzeren. Dit duurt nu al uren. Ik heb Wi-Fi. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem en heb tomtom al eens uit nood opnieuw gedownload.
ga he echt niet nog een keer aanschaffen om het probleem op te lossen. wie geeft hier raad? |
|
||||
|
||||
Download m eens via de computer. Wanneer hij binnen is ga je je iPhone synchroniseren. Vergeet niet dat de app erg groot is (1 a 2 GB) dit kan dus erg lang duren voor hij binnen is.
Eenmaal aangeschaft kun je dezelfde app gratis opnieuw downloaden als dezelfde Apple ID maar gebruikt.
|
||||
|
||||
de laatste tijd heb ik het al wel meer. Bij verschillende iPhones en verschillende apps. Reboot helpt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App blijft op download scherm staan | joostvdheijden | iPhone Apps | 4 | 12-03-11 23:15 |
App. Store app blijft op zoeken staan | KayaS | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 12:24 |
App Store blijft laden | BfromB | iPhone Apps | 16 | 06-07-10 14:35 |
app blijft staan op wachten | vers | iPhone Apps | 5 | 26-05-10 19:07 |
Iphone app icoontje blijft staan na deleten app | menno20 | iPhone Apps | 5 | 02-02-09 00:05 |
|
|