//

Aankopen apps lukken ineens niet meer, account wel actief

Aankopen apps lukken ineens niet meer, account wel actief discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 1e bericht hier, dus hoop dat het op de goede plek is. Kort samengevat: Mijn Itunes account was op inactief gezet doordat een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-10, 13:49
trashydiva trashydiva is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Unhappy Aankopen apps lukken ineens niet meer, account wel actief

Mijn 1e bericht hier, dus hoop dat het op de goede plek is.

Kort samengevat:

Mijn Itunes account was op inactief gezet doordat een app van 0,89 cent niet bij C&B was afgeschreven. Beide accounts zijn al 2 weken weer actief, maar sinds die tijd kan ik alleen nog maar gratis apps aanschaffen en 1x een betaalde.

Via de pc krijg ik de meldeing: machtig C&B voor betaling --> heb ik gedaan en dan kan ik 1 app kopen. Als ik daarna nog 1 wil aanschaffen krijg ik steeds de melding üpdate betaalinformatie" En vervolgens willen ze dat ik C&B wéér machtig. Als ik dan op OK klik, krijg ik vervolgens te horen, dat ik ze al gemachtigd hebt. Toch lukt de aanschaf dan verder niet.

Via aanschaf op mijn telefoon krijg ik bij itunes en bij de app store beiden steeds de melding: update betaalinformatie en vervolgens alleen een scherm waar ik mijn creditcard moet invullen.
Nu heb ik altijd alles aangeschaf via mijn C&B account en dat was geen probleem, maar nu ineens lukt het niet meer.

Iemand enig idee? Want bij itunes zelf wisten ze het niet eens meer...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
aankoop mislukt, account, appstore, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email adres bij aankopen apps klopt niet lumikiller iPhone Apps 4 05-01-11 00:33
U kunt niets kopen omdat uw account niet actief is. jooston iPhone Apps 6 13-10-10 12:18
Account niet actief? Lazgang iPhone Apps 3 27-06-10 11:04
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" yazzdian Archief 6 19-06-09 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.