//

wachtwoorden en logins

wachtwoorden en logins discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben een enorme kluns op digitaal gebied. Een jaar geleden heb ik voor mijn dochters (7 en 8 jaar) een ipod touch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 12:20
lindavanuden lindavanuden is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard wachtwoorden en logins

Hoi allemaal,
Ik ben een enorme kluns op digitaal gebied. Een jaar geleden heb ik voor mijn dochters (7 en 8 jaar) een ipod touch gekocht, beide geregistreerd met een ander emailadres want ik kan maar 1 product per emailadres registreren. Dit vind ik al vreemd. Ook geregistreerd bij de itunes store. Een lange tijd ging alles goed, nu kan ik niet meer inloggen bij itunes ik weet niet meer welke gegevens bij welke ipod horen en ben het spoor helemaal bijster.!!! Hoe kom ik aan mijn ipod en itunes gegevens? Indien dit niet mogelijk is hoe delete ik alles, zodat ik het opnieuw kan installeren?
Alvast bedankt voor de informatie.
gr. Linda
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 23:38
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Als ik het goed begrijp heb je het over de app store. Als dit zo is dan kan je gewoon in de instellingen een nieuw account aanmaken. Maar tegenwoordig is het zo dat je een apple store kaart nodig hebt, of een credit card.
  #3  
Oud 25-07-10, 23:53
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Daarnaast (beetje off-topic maar wel belangrijk) kun je maximaal 5 apparaten op dezelfde account registreren en lijkt me dit zeker in jouw geval absoluut voordeliger als je ook software/muziek gaat aanschaffen. Dan kunnen beide dochters namelijk dezelfde, eenmalig aangeschafte software/muziek gebruiken en als ze beiden een eigen account houden moeten ze ook beiden de software aanschaffen als ze hetzelfde willen.
__________________

  #4  
Oud 26-07-10, 00:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties
  #5  
Oud 30-07-10, 14:26
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Daarnaast (beetje off-topic maar wel belangrijk) kun je maximaal 5 apparaten op dezelfde account registreren en lijkt me dit zeker in jouw geval absoluut voordeliger als je ook software/muziek gaat aanschaffen. Dan kunnen beide dochters namelijk dezelfde, eenmalig aangeschafte software/muziek gebruiken en als ze beiden een eigen account houden moeten ze ook beiden de software aanschaffen als ze hetzelfde willen.
Even een vraag hierover:
Ik heb zelf een iPod classic, een iPod mini, een iPod touch, een iPhone en een iPad. Wil dit nou zeggen dat ik geen andere/nieuwe iPod o.i.d. meer in mijn iTunes kan zetten? Ik gebruik alle apparaten op bepaalde momenten dus wil er eigenlijk (nog) geen missen.
  #6  
Oud 30-07-10, 23:36
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Voor zover ik weet (maar knoop me er niet aan op) zit er geen beperking in het aantal apparaten dat je kunt gebruiken in iTunes, maar om het aantal apparaten dat je koppelt aan een bepaalde .Mac (of tegenwoordig MobileMe) account. Op muziek zit geen DRM meer, dus dat zou geen echt probleem moeten zijn, maar je loopt wel tegen beperkingen aan als je een programma uit de App Store op meer dan 5 apparaten wilt gebruiken of (denk ik) wanneer je meer dan 5 apparaten wilt syncen met je agenda of adressenboek in MobileMe.

Maar wellicht zijn er hier mensen die daadwerkelijk meer dan 5 apparaten gebruiken die er meer over kunnen vertellen. Ik zit zelf ook precies aan de limiet met twee Macs, twee iPhones en een iPod Touch, dus ik kan zelf meer uit ervaring vertellen als ik volgende maand een iPad erbij probeer te koppelen.

EDIT
Naar het schijnt geldt deze limiet alleen voor COMPUTERS en niet voor de apparaten die je daar vervolgens weer aan hangt: "iTunes DRM-protected music includes audio with a bit rate of 128 kbps and allows users to transfer songs and videos to up to five computers, burn seven copies of the same playlist to CD, and sync to an unlimited number of iPods." Waarschijnlijk hoef je je dus helemaal nergens zorgen om te maken.


Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 31-07-10 om 00:06.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi wachtwoorden Pringle Wi-Fi 0 29-06-10 17:12
wachtwoorden onthouden Berten.. iPhone algemeen 2 30-09-08 18:49
wachtwoorden ????? redrum_63 Archief 1 26-08-08 19:00
Wachtwoorden op iPhone? Nilles iPhone algemeen 1 29-07-08 16:53
wachtwoorden onthouden yingie iPhone algemeen 2 23-07-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.