//

Apple Store account wijzigen

Apple Store account wijzigen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu eigen account bij Store, maar wanneer ik wat wil updaten vraagt hij telkens om wachtwoord van oude gebruiker terwijl ik met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 14:04
lerwin lerwin is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard Apple Store account wijzigen

Ik heb nu eigen account bij Store, maar wanneer ik wat wil updaten vraagt hij telkens om wachtwoord van oude gebruiker terwijl ik met mijn eigen account ingelogd sta.. waar kan je dat veranderen zodat je je eigen wachtwoord daar moet invoeren of ben je daar zowiezo het oude wachtwoord van de oude eigenaar van nodig? Misschien een mogelijkheid de telefoon te resetten of zoiets? Als ik de telefoon aan de computer koppel dan staat er ook iPhone van "Sanne". Dat is de oude gebruiker. Als ik dus Apps wil updaten dan vragen ze het wachtwoord nog van haar e-mail adres. Kan iemand helpen?

Gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 21:20
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Store-account kun je via de instellingen van de iphone wijzigen, zoek maar eens in je instellingen...

Iphone van Sanne kun je zelf wijzigen in itunes, gewoon even dubbelklik op die naam en nieuwe naam intikken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan de appstore account niet wijzigen! Rubenn1992 iPhone Apps 18 24-01-15 18:26
Account verwijderen van apple store Fopperr iPhone Apps 10 10-06-12 10:58
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen EasyGert iPhone algemeen 3 08-04-11 01:35
MobileMe account wijzigen en Downloads iTunes vraag sponzert iTunes 0 02-07-09 13:09
Mac OS X: iTunes account wijzigen? Hunter iTunes 2 18-08-08 17:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.