iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps van ene iPhone naar andere. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/65879-apps-ene-iphone-naar-andere.html)

sermedg 28-07-10 22:46

Apps van ene iPhone naar andere.
 
Hey mensen. Weet niet of dit de juiste topic is maar zou niet weten waar anders!

Ik heb nu een iPhone 3G[S] en ik heb er natuurlijk allerlei Apps opstaan. Ik maak regelmatig bij iTunes een backup, reserve kopie's.

Zou het kunnen dat als ik straks eindelyk mijn nieuwe I4 heb, ik de apps overzet naar mijn andere, nieuwe iPhone? Instellingen en andere zaken is allemaal niet zo belangryk, kan ik opnieuw doen. Het gaat mij puur om mij apps waar ik voor betaald had.

Alvast bedankt!

apotheosis 28-07-10 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sermedg (Bericht 503471)
Hey mensen. Weet niet of dit de juiste topic is maar zou niet weten waar anders!

Ik heb nu een iPhone 3G[S] en ik heb er natuurlijk allerlei Apps opstaan. Ik maak regelmatig bij iTunes een backup, reserve kopie's.

Zou het kunnen dat als ik straks eindelyk mijn nieuwe I4 heb, ik de apps overzet naar mijn andere, nieuwe iPhone? Instellingen en andere zaken is allemaal niet zo belangryk, kan ik opnieuw doen. Het gaat mij puur om mij apps waar ik voor betaald had.

Alvast bedankt!

Uw post is een beetje onduidelijk maar ik ga m'n best doen om u te antwoorden.

Ja, je kan je apps op de nieuwe iphone 4 overzetten; voorzover ik weet laat je alles zoals het is nu en het enige je moet doen dan is de iphone aansluiten op je pc en dan machtigen en dan toepassen ofzo nemen en dan zal deze meende ik synchroniseren enz...
Itunes moet je ook niet gaan herinstalleren ofzo, alles wijst in feite zichzelf uit.

Zolang je dezelfde account gebruikt en rekeningnr ga je je apps gewoon behouden.
Toch neem ik nooit een risico en zet ik ze voor alle zekerheid op een externe harde schijf.

Schiet me niet af als ik een beetje fout zit in mijn uitleg maar normaal gezien wijst alles zichzelf uit als je de iphone aansluit en deze machtigd dan maar dus wel met dezelfde account en rekeningnr.

Shaunetje91 29-07-10 02:35

Apps worden geregistreerd op account en niet op iPhone :)
Dus met dezelfde account kan je je betaalde Apps opnieuw downloaden

stef320ci 29-07-10 19:28

Wat bedoel je met opnieuw downloaden,dan moet je nog alle namen van die betaalde apps weten ,of wat bedoel je?

apotheosis 29-07-10 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef320ci (Bericht 505285)
Wat bedoel je met opnieuw downloaden,dan moet je nog alle namen van die betaalde apps weten ,of wat bedoel je?

Tegen wie heb je het?

Ik zeg alleen maar dat ik nooit risico's neem, dat gedoe met backup en al blijf ik zoveel mogelijk af maar ieder heeft zijn manier he.
Ik zet altijd alle apps alsook op een externe harde schijf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.