//

Geen internet?

Geen internet? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb pas een iPhone en ik kan niét op internet. niet mobiel, niet wifi. ik heb safari geopend, en daar vroegen ze mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-10, 15:42
Jolieenn Jolieenn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard Geen internet?

Hallo,

ik heb pas een iPhone en ik kan niét op internet. niet mobiel, niet Wi-Fi. ik heb safari geopend, en daar vroegen ze mijn wachtwoord van internet thuis, heb ik ingevuld, lukte nog steeds niet.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik ben niet zo ervaren met mijn iPhone, maar aangezien je bij veel apps internet nodig hebt zou ik graag weten hoe dit moet.

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 00:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolieenn Bekijk bericht
Hallo,

ik heb pas een iPhone en ik kan niét op internet. niet mobiel, niet Wi-Fi. ik heb safari geopend, en daar vroegen ze mijn wachtwoord van internet thuis, heb ik ingevuld, lukte nog steeds niet.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik ben niet zo ervaren met mijn iPhone, maar aangezien je bij veel apps internet nodig hebt zou ik graag weten hoe dit moet.

Groetjes
Als je via EDGE,gprs of 3G wil surfen raad ik u alvast een data aboke aan want anders zou je nogal aan een mooie rekening kunnen raken .
Dat het via Wi-Fi niet gaat is raar, je Wi-Fi staat toch aan?

Heb je die iphone nieuw aangekocht of 2de hands? Want er zijn mensen bij die hun toestel verkopen nu net omdat er iets fouts aan is.

Om te kijken je Wi-Fi wel aanstaat; gewoon op instellingen tikken en dan zie je onder de vliegtuigmodus wi-fi staan; als je daar dan op tikt dan kan je rechts op dat balkje tikken of schuiven en dan zal deze in het blauw verschijnen, dan staat je Wi-Fi aan op deze manier en dan je wachtwoord ingeven en dan zou het moeten gaan.
Je ziet dan ook nog onderaan staan; vraag om verbinding; dat zet je beste ook aan.

Bij welke provider zit je?
Want als je via EDGE of 3G wil surfen dan moet je ook de instellingen ingeven. Dat doe je ook als je naar instellingen gaat, dan tik je op algemeen, dan tik je op netwerk en dan kan je bv 3G ook aanzetten en daaronder zie je staan; mobiel datanetwerk, dan tik je daar op en daar moet je de gegevens van je provider ingeven dan.
Mobiele data moet je ook aanzetten op die pagina, moet ook int blauw staan dan.

Alles wijst in feite zichzelf uit hoor , gewoon altijd naar instellingen gaan en alles netjes nagaan en dat lutk wel.

dataroaming laat je gewoon uitstaan en bij VPN moet je ook nikske doen.

Ik hoop je er een beetje aan uitgeraakt?


ps; wat gebeurt als je je Wi-Fi wachtwoord ingeeft en dan ok ofzo klikt? Wat gebeurt er dan? Komt er een tekst op ofzo of wat doet het dan?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 30-07-10 om 00:23.
  #3  
Oud 30-07-10, 11:31
Jolieenn Jolieenn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

[quote=apotheosis;505662]Als je via EDGE,gprs of 3G wil surfen raad ik u alvast een data aboke aan want anders zou je nogal aan een mooie rekening kunnen raken .
Dat het via Wi-Fi niet gaat is raar, je Wi-Fi staat toch aan?

Ja dat zegt mn iPhone ook, je hebt geen mobiel abo. En Wi-Fi staat aan, en vanboven staat ook het teken van internet dus dat snap ik niet.

Heb je die iphone nieuw aangekocht of 2de hands? Want er zijn mensen bij die hun toestel verkopen nu net omdat er iets fouts aan is.

Nieuw, gelockt wel, en in Nederland.
Om te kijken je Wi-Fi wel aanstaat; gewoon op instellingen tikken en dan zie je onder de vliegtuigmodus wi-fi staan; als je daar dan op tikt dan kan je rechts op dat balkje tikken of schuiven en dan zal deze in het blauw verschijnen, dan staat je Wi-Fi aan op deze manier en dan je wachtwoord ingeven en dan zou het moeten gaan.
Je ziet dan ook nog onderaan staan; vraag om verbinding; dat zet je beste ook aan.

Staat allebei aan, en lukt nog steeds niet. Behalve google weliswaar.

Bij welke provider zit je?
Want als je via EDGE of 3G wil surfen dan moet je ook de instellingen ingeven. Dat doe je ook als je naar instellingen gaat, dan tik je op algemeen, dan tik je op netwerk en dan kan je bv 3G ook aanzetten en daaronder zie je staan; mobiel datanetwerk, dan tik je daar op en daar moet je de gegevens van je provider ingeven dan.
Mobiele data moet je ook aanzetten op die pagina, moet ook int blauw staan dan.
Proximus, en ik heb al je stappen gevolgd maar bij mobiel datanetwerk snap ik het ff niet meer. Er staat niets in gevuld, maar moet ik het invullen bij mms, mobiele data of internet-tethering? en wat is APN, welke gebruikersnaam en wachtwoord moet ik geven?
Alles wijst in feite zichzelf uit hoor , gewoon altijd naar instellingen gaan en alles netjes nagaan en dat lutk wel.

dataroaming laat je gewoon uitstaan en bij VPN moet je ook nikske doen.

Ik hoop je er een beetje aan uitgeraakt?
Een beetje, & alvast bedankt!

ps; wat gebeurt als je je Wi-Fi wachtwoord ingeeft en dan ok ofzo klikt? Wat gebeurt er dan? Komt er een tekst op ofzo of wat doet het dan?[/quote]
Nu vragen ze dr niet meer om, maar ik kan nog altijd niet op internet.
  #4  
Oud 30-07-10, 12:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

[quote=Jolieenn;506194]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als je via EDGE,gprs of 3G wil surfen raad ik u alvast een data aboke aan want anders zou je nogal aan een mooie rekening kunnen raken .
Dat het via Wi-Fi niet gaat is raar, je Wi-Fi staat toch aan?

Ja dat zegt mn iPhone ook, je hebt geen mobiel abo. En Wi-Fi staat aan, en vanboven staat ook het teken van internet dus dat snap ik niet.

Heb je die iphone nieuw aangekocht of 2de hands? Want er zijn mensen bij die hun toestel verkopen nu net omdat er iets fouts aan is.

Nieuw, gelockt wel, en in Nederland.
Om te kijken je Wi-Fi wel aanstaat; gewoon op instellingen tikken en dan zie je onder de vliegtuigmodus wi-fi staan; als je daar dan op tikt dan kan je rechts op dat balkje tikken of schuiven en dan zal deze in het blauw verschijnen, dan staat je Wi-Fi aan op deze manier en dan je wachtwoord ingeven en dan zou het moeten gaan.
Je ziet dan ook nog onderaan staan; vraag om verbinding; dat zet je beste ook aan.

Staat allebei aan, en lukt nog steeds niet. Behalve google weliswaar.

Bij welke provider zit je?
Want als je via EDGE of 3G wil surfen dan moet je ook de instellingen ingeven. Dat doe je ook als je naar instellingen gaat, dan tik je op algemeen, dan tik je op netwerk en dan kan je bv 3G ook aanzetten en daaronder zie je staan; mobiel datanetwerk, dan tik je daar op en daar moet je de gegevens van je provider ingeven dan.
Mobiele data moet je ook aanzetten op die pagina, moet ook int blauw staan dan.
Proximus, en ik heb al je stappen gevolgd maar bij mobiel datanetwerk snap ik het ff niet meer. Er staat niets in gevuld, maar moet ik het invullen bij mms, mobiele data of internet-tethering? en wat is APN, welke gebruikersnaam en wachtwoord moet ik geven?
Alles wijst in feite zichzelf uit hoor , gewoon altijd naar instellingen gaan en alles netjes nagaan en dat lutk wel.

dataroaming laat je gewoon uitstaan en bij VPN moet je ook nikske doen.

Ik hoop je er een beetje aan uitgeraakt?
Een beetje, & alvast bedankt!

ps; wat gebeurt als je je Wi-Fi wachtwoord ingeeft en dan ok ofzo klikt? Wat gebeurt er dan? Komt er een tekst op ofzo of wat doet het dan?[/quote]
Nu vragen ze dr niet meer om, maar ik kan nog altijd niet op internet.
Oei, een gelockte iphone gekocht, ik heb daar niet bepaald ervaring mee maar ik vrees dit wel eens de reden kan zijn waarom je nikske kan doen.
Ik hoop andere mensen hier je raad kunnen geven maar het is beter dat je deze in de topic problemen zet, daar ga je waarschijnlijk sneller reactie krijgen dan en zeg er wel meteen bij je een nederlandse iphone heb gekocht, een gelockte en ze zullen je wel zeggen wat je nu moet doen, tis niet slim om een gelockte iphone te kopen, beter eentje die simlockvrij is, dan heb je nooit miserie .

Ik kan u alvast wel de instellingen meegeven die je moet ingeven als je via EDGE,gprs,3G wil surfen maar onthoud wel dat je het beste een data abo hebt bij proximus dan want anders ga je aan een hoge rekening uitkomen.
Ik denk je dit vanaf 200MB kan nemen.

Mobiele data

APN; internet.proximus.be
gebruikersnaam en wachtwoord gewoon openlaten, daar moet je nikske bij invullen.



Mms;

APN; event.proximus.be
gebruikersnaam; mms
wachtwoord; mms
MMSC; http://mmsc.proximus.be/mms
Mms proxy; 010.055.014.075
De 2 andere zaken eronder openlaten.


Internet tethering;

APN; internet.proximus.be
gebruikersnaam en wachtwoord openlaten.


Dit zal voorzover ik weet alleen werken als je dus een data abo hebt bij proximus.
  #5  
Oud 30-07-10, 13:15
Jolieenn Jolieenn is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

[quote=apotheosis;506338]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolieenn Bekijk bericht

Oei, een gelockte iphone gekocht, ik heb daar niet bepaald ervaring mee maar ik vrees dit wel eens de reden kan zijn waarom je nikske kan doen.
Ik hoop andere mensen hier je raad kunnen geven maar het is beter dat je deze in de topic problemen zet, daar ga je waarschijnlijk sneller reactie krijgen dan en zeg er wel meteen bij je een nederlandse iphone heb gekocht, een gelockte en ze zullen je wel zeggen wat je nu moet doen, tis niet slim om een gelockte iphone te kopen, beter eentje die simlockvrij is, dan heb je nooit miserie .

Ik kan u alvast wel de instellingen meegeven die je moet ingeven als je via EDGE,gprs,3G wil surfen maar onthoud wel dat je het beste een data abo hebt bij proximus dan want anders ga je aan een hoge rekening uitkomen.
Ik denk je dit vanaf 200MB kan nemen.

Mobiele data

APN; internet.proximus.be
gebruikersnaam en wachtwoord gewoon openlaten, daar moet je nikske bij invullen.



Mms;

APN; event.proximus.be
gebruikersnaam; mms
wachtwoord; mms
MMSC; http://mmsc.proximus.be/mms
Mms proxy; 010.055.014.075
De 2 andere zaken eronder openlaten.


Internet tethering;

APN; internet.proximus.be
gebruikersnaam en wachtwoord openlaten.


Dit zal voorzover ik weet alleen werken als je dus een data abo hebt bij proximus.
Maar hij is wel geunlockt enzo, haalt dat het probleem niet weg dan?
Ik zal even je gegevens intypen, bedankt!
  #6  
Oud 31-07-10, 00:53
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Al geprobeerd om je netwerkinstellingen te herstellen via de bijbehorende menu? Zie ook handleidingen (op deze site) m.b.t. internet op de iPhone.
__________________
Are you ready for this!

Laatst gewijzigd door soCool; 31-07-10 om 00:56.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18
Muziek: Geen geluid/geen internet sander1986 Muziek, foto & video 1 03-06-08 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.