iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Typische iPhone 4 apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/66193-typische-iphone-4-apps.html)

Verschijning 30-07-10 21:45

Typische iPhone 4 apps
 
Vandaag mijn iPhone 4 gekregen.

Nu ben ik benieuwd wie er apps kent en deze wilt delen die juist voor de iPhone 4 zijn.

Thanks!

apotheosis 31-07-10 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning (Bericht 507256)
Vandaag mijn iPhone 4 gekregen.

Nu ben ik benieuwd wie er apps kent en deze wilt delen die juist voor de iPhone 4 zijn.

Thanks!

En wat een verschijning meteen :D:P

Tja man (of vrouw); voorozver ik weet kunnen de meeste apps zowel op de iphone 4 als de 3Gs worden afgespeeld.
Ook hangt het er vanaf nu welke makers van een programaatje of game deze al hebben aangepast aan ios 4.0.1
Bij iedere app of game staat er d euitleg meestal wel bij of deze al aangepast is voor de iphone 4/ IOS 4.01
In feite hoef je je er niet al teveel zorgen in maken, gewoon voor je een app koopt rustig de uitleg eens snel nagaan maar bij de meeste is er geen enkel probleem.

Imovie bijvoorbeeld is een app die je alleen maar op de iphone 4 zou kunnen gebruiken. Dat is een app die je kan gebruiken om je filmpjes en foto's mee te bewerken, het is effe zoeken en oefenen mocht je dat ooit aanschaffen ;).
Er zijn wel nog een paar apps die je alleen maar op de 4 kan gebruiken maar die zijn dus volgens mij heel zeldzaam aangezien ik heb uitgelegd hierboven dat de makers van apps en dergelijke meer deze aanpassen aan de nieuwe updates die apple altijd doet. ;)

Bomans 31-07-10 01:40

-Eliminate:GunRange (heeft ook een gratis versie) maakt gebruik van de gyroscoop, dus enkel voor de iPhone 4.

-N.O.V.A is nu ook te bedienen dmv de gyroscoop.

Verschijning 31-07-10 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 507494)
-Eliminate:GunRange (heeft ook een gratis versie) maakt gebruik van de gyroscoop, dus enkel voor de iPhone 4.

-N.O.V.A is nu ook te bedienen dmv de gyroscoop.

Bedankt, dergelijke apps bedoel ik. Misschien had ik het wat beter mogen omschrijven. Die waar je de gyroscoop bij gebruikt.

Thanks, ik hoop dat er meer volgen.

McNessie 31-07-10 09:10

...en natuurlijk de case program. Vul verder iPhone4 in in een zoektocht.

truckdiver 31-07-10 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning (Bericht 507551)
Bedankt, dergelijke apps bedoel ik. Misschien had ik het wat beter mogen omschrijven. Die waar je de gyroscoop bij gebruikt.

Thanks, ik hoop dat er meer volgen.

Daar is al een topic over te vinden ;-)

Verschijning 31-07-10 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 507563)
Daar is al een topic over te vinden ;-)

Nog mooier, dan mag deze op slot!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.