iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Flitsservice op iPhone bijv. middels Trackertag (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/66297-flitsservice-op-iphone-bijv-middels-trackertag.html)

Roccade 31-07-10 17:45

Flitsservice op iPhone bijv. middels Trackertag
 
Sinds kort ben ik van een nokia E71 overgestapt op een iPhone 3Gs.

Op mijn E71 draaide ik het programma TrackerTag, dit GPS programma bevatte de vaste flistpalen en haalde de mobiele flitspalen op van verschillende websites. Kijk maar eens op www.trackertag.com.

Nu zoek ik een dergelijk programma voor mijn iPhone, echter zoek ik al dagen zonder succes!

Het programma hoeft niet grafisch perfect te zijn, ik wil enkel een visuele en audio waarschuwing ontvangen als ik een mobiele flitser benader.

firestarter 31-07-10 18:21

Flitsmeister is perfect.

Roccade 31-07-10 19:22

Flitsmeister gedownload, kan alleen niet op de achtergrond draaien ofwel?

anhong 31-07-10 19:55

dit geld alleen voor de vaste flitspalen neem ik aan

Roccade 31-07-10 20:02

Vind het erg jammer dat vaste palen er niet in staan..

Tevens jammer dat er geen goede gps koppeling is, was dit namelijk wel gewend op mijn Nokia.

Het moet toch mogelijk zijn gelijkwaardige software als trackertag te vinden voor de iphone

trackertag 01-08-10 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roccade (Bericht 508451)
Vind het erg jammer dat vaste palen er niet in staan..

Tevens jammer dat er geen goede gps koppeling is, was dit namelijk wel gewend op mijn Nokia.

Het moet toch mogelijk zijn gelijkwaardige software als trackertag te vinden voor de iphone

Zal ik hem maar eens maken dan?

Roccade 01-08-10 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trackertag (Bericht 509320)
Zal ik hem maar eens maken dan?

Cool! Is dit de beheerder van trackertag waarmee ik vanochtend nog heb gemail?

Ga je hem dan serieus maken? Denk dat er veel behoefte aan is!

Voorwaarde is denk wel dat hij op achtergrond zou moeten kunnen draaien.

Dutchskill 01-08-10 17:27

Bestaat er een plugin voor TomTom met vaste en mobiele flitspalen? Zoiets als Trackertag dan inderdaad zou ideaal zijn :D

alwins 01-08-10 19:42

Ik gebruik in het buitenland Wikango, in NL gewoon de autoradio ;) Vorig jaar had Wikango niet zo'n goede dekking in NL, wellicht is dit nu beter. In frankrijk en spanje is het top, zowel vaste als mobiele flitsers ! Ideale vakantie app !

Dragon 01-08-10 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trackertag (Bericht 509320)
Zal ik hem maar eens maken dan?

Ja, doe maar.

nootje16g 02-08-10 12:35

Ik gebruik Trapster. Werkt zeer goed en is zeer gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

Roccade 03-08-10 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g (Bericht 510960)
Ik gebruik Trapster. Werkt zeer goed en is zeer gemakkelijk in gebruik. Zeker een aanrader!

Geluid Trapster te zacht, geen duidelijke visuele waarschuwing, geen mobiele controles van oa flitsservice.nl

Bento 03-08-10 13:55

Trapster werkt alleen als je via A2DP het geluid van je stereo kan onderdrukken, anders hoor ik niets boven m'n muziek uit.

Roccade 03-08-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 513374)
Trapster werkt alleen als je via A2DP het geluid van je stereo kan onderdrukken, anders hoor ik niets boven m'n muziek uit.

A2DP?
Kun je met wat verder hiermee helpen?

Roccade 06-08-10 23:18

Is er inmiddels al iemand bezig met het ontwikkelen van TrackerTag op de iPhone?

Kan nameijk niet wachten :)

trackertag 16-09-10 08:49

TrackerTag voor iPhone testers gezocht
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roccade (Bericht 509395)
Cool! Is dit de beheerder van trackertag waarmee ik vanochtend nog heb gemail?

Ga je hem dan serieus maken? Denk dat er veel behoefte aan is!

Voorwaarde is denk wel dat hij op achtergrond zou moeten kunnen draaien.

Ja, dat ben ik. Ik ben al een aardig eind op weg met TrackerTag voor de iPhone, en ja die draait ook op de achtergrond.
Ik zoek wel wat testers, stuk of 10 lijkt me, dus wie zich wil aanmelden is een held...

Roccade 16-09-10 08:57

Ja ik WIL!

Ik wil graag testen.
Ik rijd 10d km per maand door heel Nederland, dus kan goed testen.

wolfpins 16-09-10 21:25

Ja ik hou me ook aanbevolen , ik zit de hele dag op de weg.

trackertag 17-09-10 10:43

UDID
 
Als je me je UDID stuurt, kan ik je toevoegen.
Zie deze link hoe je je UDID kan vinden, of gebruik dit tooltje om hem naar me te sturen (info aapje trackertag punt nl)

Ben ook benieuwd welke functionaliteit je het belangrijkst vindt, dan maak ik die eerst... ;)

Morreke 17-09-10 12:43

AVERTINOO !! werkt perfect ! ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.