iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Internet instellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/66973-internet-instellen.html)

Tessa. 04-08-10 22:14

Internet instellen
 
Hallo Allemaal,

Ik heb vandaag mijn telefoon laten Jailbreaken/Unlocken.
Nu heb ik nog een vraag.

Ik heb Vodafone Internet(Zorgeloos internet) maar wat moet ik dan instellen?

Als ik instellingen -> Algemeen -> krijg ik de volgende opties:

Schakel 3G in
Mobiele data
Mobiel Datanetwerk
VPN
Wi-Fi

Wat moet ik dan instellen? ik heb wel een aantal dingen hier op het forum gezien, maar ben bang als ik het verkeerd doe, dat ik straks een torenhoge rekening heb!

Dank je wel alvast:D

Michel15 04-08-10 22:20

bij mobieldatanetwerk vul je in achtereenvolgens

live.vodafone.com
vodafone
vodafone

maar dat had je ook kunnen vinden ;)

Tessa. 04-08-10 22:22

Bedankt!

Maar ik heb gezocht, en kon alleen KPN Vinden? ik ben nog niet zo goed met forums, kan gelukkig eindelijk met het duitse herder forum overweg:D

neverbeclever 06-08-10 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tessa. (Bericht 516508)
Bedankt!

Maar ik heb gezocht, en kon alleen KPN Vinden? ik ben nog niet zo goed met forums, kan gelukkig eindelijk met het duitse herder forum overweg:D

ik zeg: WOEFFF :)

tendonsie 08-08-10 22:42

Als ik even mag helpen met foto's enzo.
Bij mobilevikings is het allemaal netjes uitgelegd, ook voor andere dingen.

Mobile Vikings - Instellingen en gebruik mobiele telefoon, internet, mms, e-mail, video, Bluetooth, roaming

remundo7000 08-08-10 22:52

Heb je deze pdf gebruikt:
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf

Daarmee heb je alle instellingen voor vodafone.
Let op dat je op bij "netwerk" de schakelaar voor data roaming op "uit" zet. Dan maak je in het buitenland geen gebruik van internet. En dat spaart veel geld uit. Je kan dan ook geen MMS sturen, maar dat is niet zo'n probleem vermoed ik.

Bakka 09-08-10 17:13

Vanaf ik 4.0 op men iphone heb gezet kan ik enkel mobiele data aan en uitzetten. :confused:
Handmatig instellen staat er niet bij :(

http://a.imageshack.us/img375/3240/img0124.png

Michel15 09-08-10 17:28

Ik had vandaag iets geïnstalleerd uit Cydia, ivm een vodafone logo en toen zag het er bij mij net zo uit als het plaatje hierboven, dus ik kon ook de instellingen niet bewerken.

Zou dus kunnen dat het aan iets ligt uit Cydia

Bakka 09-08-10 18:44

Dit was het idd. Was een proximus logo (die niet werkte :) )
Probleem opgelost, thx Michel15 ;)

Michel15 09-08-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bakka (Bericht 523632)
Dit was het idd. Was een proximus logo (die niet werkte :) )
Probleem opgelost, thx Michel15 ;)


Mooi zo

Bij mij deed het logo het ook niet inderdaad ;)

rvtw 12-08-10 14:35

welk logo? van safari?
mijn internet doet het nog steeds niet na update 4.0.2.

joost_ 12-08-10 14:52

Ik heb precies 't zelfde probleem als in bovenstaande screenshot. Enige wat ik geïnstalleerd heb via cydia is de unlock.

Iemand een oplossing om toch handmatig mn netwerkinstellingen in te kunnen voeren?

Martijnlwd 21-08-10 15:42

Heel vervelend dit inderdaad, wil mijn internet instellen, maar dat gaat dus niet.
Iemand een oplossing, net jailbreak gedaan, ultrasnow, vodafone simkaart kleiner geknipt...en het werkt, maar internet doet het niet, maar kan ook niks wijzigen..

joost_ 21-08-10 19:39

ik heb het opgelost via www.unlockit.co.nz

daar moet je profiel aanmaken en de stappen volgen. Internet werkt nu prima bij mij, enige probleem: MMS werkt niet :(

remundo7000 21-08-10 20:56

Heb je MMS wel aan staan? Ik herinner me dat het aan- en uitzetten van MMS ergens in de instellingen is begraven. Ik zal eens gaan spelen, kijken wat ik kan vinden bij die van mij.

ButcherJF 22-08-10 08:29

Instellingen/Berichten/MMS-berichten.

remundo7000 22-08-10 10:55

Bij instellingen > algemeen > netwerk > mobiel datanetwerk
moet ook nog iets worden ingevuld, maar ik kan het even niet vinden. Ik heb het ooit op het forum gezien.

Edit, hier staat het: MMS - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

Beerigol 17-09-10 19:11

Hallo,Ik heb nog maar het een i-phone 3.Nu ga ik op kort termijn naar het buitenland.Is er iets waar ik op moet letten om ervoor te zorgen dat ik geen torenhoge rekening krijg.Ik bedoel dan ,dat hij niet automatisch dingentje upload?
Gr Hans

rvanhusen 17-09-10 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beerigol (Bericht 563494)
Hallo,Ik heb nog maar het een i-phone 3.Nu ga ik op kort termijn naar het buitenland.Is er iets waar ik op moet letten om ervoor te zorgen dat ik geen torenhoge rekening krijg.Ik bedoel dan ,dat hij niet automatisch dingentje upload?
Gr Hans


Even zoeken staan 999 berichten over nu weer een vraag.

Gemakkelijk even vragen en niet even zoeken.

Frank70 26-09-10 09:44

Dank. Deze instellingen werken idd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.