//

herinstallatie app mogelijk?

herinstallatie app mogelijk? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een gekochte app uit de store opnieuw te installeren? Ik heb een update van een app gedaan uit de store (Navionics ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-10, 13:52
mystudio mystudio is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard herinstallatie app mogelijk?

Is het mogelijk om een gekochte app uit de store opnieuw te installeren? Ik heb een update van een app gedaan uit de store (Navionics mediterranee) en na de update van deze app doet de applicatie het niet meer. De originele iTunes waarmee ik deze app geinstalleerd heb, bestaat helaas niet meer. Iemand een idee van een workaround? Of wordt het gewoon opnieuw aanschaffen?

Thanks in advance!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 14:28
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

opnieuw aanschaffen hoeft nooit. als je hem gekocht hebt ooit kun je hem altijd nog keer downloaden zonder opnieuw te hoeven betalen.

heb je net de update gedaan? met beetje geluk staat oude versie nog in je prullenbak. of anders misschin in <documents settings><gebruikersnaam><music>itunes>itunes media>mobile apps nog de oude versie
  #3  
Oud 07-08-10, 14:47
mystudio mystudio is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoe bedoel je dat? Houdt dat in dat ik sowieso via de itunes store de app opnieuw zou moeten kunnen downloaden? Ik kan hem daar wel opnieuw aanschaffen, maar, ik zie geen mogelijkheid om hem ook opnieuw te downloaden......

(ik heb de app via de iphone zelf ge-update....via een Wi-Fi verbinding. Helaas dus niet via de itunes store met een laptop)
  #4  
Oud 07-08-10, 15:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Niets aan de hand. De apps zijn accountgebonden en het maakt niet uit of je ze op de iPhone of de computer koopt/updatet.
Klik op de app in de AppStore, je krijgt vanzelf de melding dat je hem al eens gekocht hebt en kunt hem vervolgens zonder kosten opnieuw downloaden.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 07-08-10, 17:33
mystudio mystudio is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heren, top. Dank voor de reacties. Het is simpeler dan ik dacht. Inderdaad gewoon even opnieuw 'kopen' en dan kan ik hem opnieuw downloaden.

Dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: herinstallatie pc, hoe itunes te backuppen B3rt iTunes 11 11-10-09 00:18
Windows: synchronisatie na herinstallatie computer suzuka iTunes 7 04-08-09 23:53
Herinstallatie iTunes Erulezz iTunes 1 08-07-09 21:14
Windows: Herinstallatie XP Mark1984 iTunes 25 09-06-09 12:56
Synchronisatie Ipod na herinstallatie PC wvdweijden iTunes 1 05-10-08 02:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.