iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Belstatus (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/67531-belstatus.html)

Pinraiser 08-08-10 16:05

Belstatus
 
Net een nieuwe iPhone, nu wil ik graag met belstatus eea onder controle houden.

Alleen na alles ingevuld te hebben met een t-mobile account blijft hij maar zoeken.

Nu wordt op de site aangegeven dat per 3 augustus eea door t-mobile is aangepast en een update de oplossing biedt.

Iemand een idee wanneer die update uitkomt?

Dragon 08-08-10 16:15

Weet niet waardoor dit komt, dacht dat dit te maken had met FW 4.0.1. Want op mijn 3G met FW 4.0 werkt hij gewoon en haalt hij de gegevens wel op.

Is je profiel up-to-date?

Pinraiser 08-08-10 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 521907)
Weet niet waardoor dit komt, dacht dat dit te maken had met FW 4.0.1. Want op mijn 3G met FW 4.0 werkt hij wel


De phone van mijn vrouw deed het wel op ios 4.01 nadat deze was geupdate, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen?

verder detail is dat ik hetzelfde heb gekregen op de phone van mijn vrouw omdat ik daar ook belstatus opnieuw heb moeten downloaden van de apple store. dit kwam omdat ik 2 apparte account moest aanmaken bij Apple omdat ik anders het probleem had dat op allebei de phone's dezelfde synchronisatie zou plaatsvinden.

marcoryn 09-08-10 18:57

Werkt hier ook niet op de iPhone 4 met iOs 4.0.1.. Even afwachten maar. Is nog geen datum bekend, maar uit het verleden weet ik dat het nog wel even kan duren.

Pinraiser 09-08-10 20:52

Eea opgelost door belstatus + te intalleren voor 0,79 eurocent, dit werkt wel en is grafisch nog mooier en uitgebreider ook.

Dit is dus ook een T-mobile variant voor zowel prepaid als abonnementen.
Wat mij betreft een aanrader!

Erwin Schuurbiers 10-08-10 09:46

wat bedoel je met belstatus + te?? Ik heb hetzelfde als de persoon aan het begin van deze discussie: net een nieuwe Iphone, V4.01 en bij mij blijf belstatus ook zoeken naar gegevens (draaiend zonnetje) en krijg ik diezelfde foutmelding:confused::confused:

Pinraiser 10-08-10 09:50

Als je in de appstore zoekt en je tikt belstatus in krijg je de gewone versie en de + versie, je moet alleen wel weer 0,79 eurocent betalen, maar bij mij werkt deze als een trein.

Erwin Schuurbiers 10-08-10 10:15

bedankt voor je reactie, dat werkt idd, voor anderen met dit probleem: belstand is een andere app, bovendien gratis, en deze werkt ook...

tonhaarmans 10-08-10 11:26

Belstatus van p-edge media werkt op dit moment ook niet bij mij. Ze zullen wel weer wat veranderd hebben op de site van T-mobile.

(De prijs is 79 eurocent of 0,79 EURO).

Caspar77 13-08-10 18:16

We krijgen erg veel positieve reacties op de Belstand app..Leuk te horen dat er ook hier tevreden gebruikers zijn.

Ashcat 13-08-10 18:38

Werken beide progjes ook op de iPhone 3Gs met de firmware 3.1.3(?) Zo ja, welke is het beste/handigste?

Caspar77 14-08-10 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 530032)
Werken beide progjes ook op de iPhone 3Gs met de firmware 3.1.3(?) Zo ja, welke is het beste/handigste?

wij zijn momenteel bezig met een update waarbij de bovenstaande versie ook voorzien kan worden van een snel werkende Belstand app.

Mochten er nog suggiesties zijn hiervoor dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ashcat 14-08-10 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caspar77 (Bericht 531226)
wij zijn momenteel bezig met een update waarbij de bovenstaande versie ook voorzien kan worden van een snel werkende Belstand app.

Mochten er nog suggiesties zijn hiervoor dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ja, graag (ook) ontwikkelen voor een NIET gejailbreakte versie van de iPhone :D
en ook te draaien op de oudere OS (3.2.3?) want met 4.0/4.0.1 zijn nog teveel problemen zodat een hele hoop mensen weer terug gaan naar de oudere OS.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.