iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Printen via de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/6829-printen-via-de-iphone.html)

cheiz 08-02-08 22:23

Printen via de iPhone
 
Hey

Ik heb een ipod touch maar ik denk dat dat voor mijn vraag niet uit maakt, wand ik wil namelijk printen via mijn ipod. nou kan ik mijn usb kabel in de printer stoppen maar ik vroeg me af of dat ook via internet kan omdat wij onze printer daarop hebben aangesloten

Gijs

danield 08-02-08 22:41

Kan de printer er uberhaupt iets mee als je de kabel dan daar in steekt? Een iPodTouch/iPhone heeft namelijk volgensmij helemaal geen ondersteuning om te printen.

Printen via internet kan dan volgensmij ook alleen als je bijvoorbeeld als je een eigen webserver hebt, en je een link in je bookmarks zet, die je huidige URL + de actie om te printen naar de webserver verstuurt, die het op zijn beurt weer doorgeeft aan de printer.

frumble 13-12-09 17:28

Vroeg het me vandaag ook af. Heb wel Bonjour geinstalleerd op mijn PC en gebruik de Apple, maar vraag me inderdaad af of je de mail op je iphone bijvoorbeeld kunt afdrukken. Via USB of via Web, maakt me niet uit. maar weet iemand raad?

Frog 13-12-09 17:54

Ik heb wel eens een programma'tje gebruikt waarmee ik afbeeldingen kon afdrukken. Je kan een schermafbeelding maken en die afdrukken. Als je een HP printer hebt kan je HP iPrint Photo 2.0 gebruiken. Volgens mij zijn er ook anderen, maar die weet ik niet meer te vinden.

Jovink 27-12-09 15:10

tekst afdrukken
 
Hallo bestaat er al een app waarmee je emails of notities kan afdrukken.
Bijvoorbeeld via bluetooth?

Timmeh_ 28-12-09 22:21

// Discussies samengevoegd.

Hiervoor zijn enkele apps in de AppStore te vinden. Enkele voorbeelden: Print & Share, HP iPrint Photo en Canon Easy-PhotoPrint.

Shorty007 23-01-10 11:23

hallo,
Ik zoek een app waarmee je vanaf je iphone documenten vanuit bijvoorbeeld quick office kunt printen via je netwerkprinter... Via Wi-Fi dus.
Zag wel in iTunes Share 'n Print staan maar twijfel of dat werkt en t is nogal prijzig :) vooral als blijkt dat het niet werkt...
Zal fijn zijn als ik documenten vanuit quick office direct vanaf mijn iPhone zou kunnen printen.

Doblie 01-08-10 15:46

Ik zoek 't ook, wie o wie?

maradja 05-08-10 09:36

Ja die is er, ik heb er een van Lexmark, het nadeel is dat je, je PC aan moet laten maar hij print dan via Wi-Fi naar mijn draadloze printer toe. de APP het "lexprint". Misschien dat jullie hier iets aan hebben? Succes.

JohnMcClane 23-09-10 20:55

Ik probeer vanaf iPhone of iPad te printen naar een Brother MFC-6490CW printer dmv de app Brother iPrint&Scan, maar ik krijg de printer niet herkend. Weet iemand hoe dit moet?

mr.Honda4you 27-11-10 16:05

Mijn iphone kan mijn printer niet vinden, hij staat er naast ?
Moeten hiervoor nog bepaalde instellingen gedaan worden, volgens mij hoefde dat niet?

Fasty 27-11-10 16:27

PrinterShare te downloaden via de appstore meschien even kijken of dit wat is.
Is dus voor netwerk printers
;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.