iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/68680-itunes-wachtwoord-oude-gebruiker-voor-apps-updaten.html)

lerwin 16-08-10 17:17

iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten
 
Hallo,

Ik heb net een iPhone 3G gekocht. Ik heb zelf een iTunes-account aangemaakt om mijn Apps te updaten. Nu als ik wat wil updaten staat er ineens dat ik het i-Tunes wachtwoord in moet voeren van de oude gebruiker, ik kan alleen geen contact meer leggen/vinden met de oude gebruiker.
Is hier nog wat aan te doen of zal ik nu mijn Apps niet meer kunnen updaten?

MVG,

Bomans 16-08-10 18:10

Gewoon inloggen met jouw itunes account. Dat kan je ook bij instellingen - Store

I Xyzyx I 16-08-10 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 533325)
Gewoon inloggen met jouw itunes account. Dat kan je ook bij instellingen - Store

Moet je wel bij vermelden dat de topic starter dan wel alle apps die hij/zij niet gekocht heeft kwijt is ;)

lerwin 16-08-10 18:15

Daar sta ik nu op ingelogd, dat is dus het probleem..
Die van de oude gebruiker staat ook nog op een bepaalde manier ingelogd
en weet dus niet hoe ik die er uit krijg..

Bomans 16-08-10 18:17

Staan er dan nog apps op van de vorige gebruiker?

lerwin 16-08-10 18:18

Ja die staan er nog zeker op, en bij de App store staat er dat ik die Apps moet uploaden maar dan vraagt die dus om wachtwoord van oude gebruiker/eigenaar terwijl ik sta ingelogd bij instellingen - store..

Bomans 16-08-10 18:19

tja, apps die de vorige eigenaar gekocht heeft kan jij niet updaten met jouw account.

Die zal je dus moeten verwijderen.

lerwin 16-08-10 18:23

en zal ik ze dan opnieuw moeten downloaden of iets in die geest?

Raxi 16-08-10 18:28

Je zult ze opnieuw moeten kopen als je ze up to date wilt hebben.

Heel misschien kun je met aankopen overzetten ze naar itunes kopieren, maar weet niet of hij daar ook de updates mee kan downloaden.

Opnieuw kopen lijkt mij de enige optie.

Picconnie 25-01-11 09:57

Ik heb hetzelfde probleem.

Voor een kennis heb ik haar apps ed via iTunes overgezet naar haar nieuwe iPhone 4.

Zij heeft die apps zelf gekocht met haar eigen account, op mijn PC was tijdens het syncen mijn eigen account ingelogd.
Nu kan ze deze met haar Apple ID gekochte apps niet updaten zonder mijn account te gebruiken...

Ik heb zelf al veel dingen geprobeerd waaronder een 2e account aanmaken en daarmee proberen te updaten maar wat ik ook doe mijn vorige account blijft steevast (alleen) bij het updaten naar voren komen.

Wat kan ik doen?

Dragon 25-01-11 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Picconnie (Bericht 632806)
Ik heb hetzelfde probleem.

Voor een kennis heb ik haar apps ed via iTunes overgezet naar haar nieuwe iPhone 4.

Wat kan ik doen?

Als je nou eens helemaal naar onder gaat in de AppStore (bij "uitgelicht" of bij "categorieën" bijv.). Staat daar het foutieve account nog?

Probeer dan daar op je account te klikken en dan uitloggen.

Daarna opnieuw met je goede account inloggen.

Picconnie 25-01-11 11:21

Beste Dragon, bedankt voor je snelle reactie.

Daar staat wel het goede account, die kan ik uitloggen en weer inloggen maar wat daar ook ingelogd staat het word niet doorgelinkt naar de updatepagina in de App store.

Het gekke is dat al haar apps met haar eigen account gekocht zijn, maar updaten kan enkel met mijn oude account.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.