//

Geen wachtwoord invoeren appstore?

Geen wachtwoord invoeren appstore? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanaf heden hoef ik opeens geen wachtwoord meer in te voeren als ik iets download via de appstore op de iphone, erg vreemd dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 10:11
steven079 steven079 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 60
Standaard Geen wachtwoord invoeren appstore?

Hallo,

Vanaf heden hoef ik opeens geen wachtwoord meer in te voeren als ik iets download via de appstore op de iphone, erg vreemd dit voorheen als ik ging downloaden vraagt hij bij elke download voer wacht woord in, waarom dan nu ineens niet meer? Perongeluk een app gekocht, vooheen kreeg je dus te zien voer wachtwoord in om het te bevestigen.Heb wel de jailbreak erop zitten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: kan geen plaatsnamen meer invoeren??!! mdecocq iPhone Navigatie 1 24-11-10 00:01
Wachtwoord AppStore dat.rooie.ventje iPhone Apps 5 18-03-10 13:20
Kan geen nummers invoeren vectorke Archief 5 28-06-09 23:29
Kan wachtwoord alleen in hoofdletters invoeren?? Fireball Wi-Fi 11 19-08-08 00:19
Google Maps, kan geen adres invoeren hapevv iPhone algemeen 3 29-11-07 19:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.