//

Beste Agenda App

Beste Agenda App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik gebruik week calendar, echt een aanrader, synct met gmail en je kunt repeterende agenda punten maken. Zou eigenlijk standaard op elke iPhone moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-09-10, 10:33
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Ook ik gebruik week calendar, echt een aanrader, synct met gmail en je kunt repeterende agenda punten maken. Zou eigenlijk standaard op elke iPhone moeten staan!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-09-10, 01:06
Hautje's schermafbeelding
Hautje Hautje is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Millingen a/d Rijn - of all places
Berichten: 38
Standaard AGENDA, mijn koninkrijk voor een AGENDA!!

Hi folks,

Ik ben onderhand WANHOPIG omdat alle agenda's die ik koop in de appstore KNUDDE zijn. Ik word er gillend gek van, van al die prul apps.
Ik heb een jaar geworsteld met PocketInformant. Steeds weer updates en steeds weer
hoop dat het wel beter zou worden. Maar helaas.
Ik zoek een agenda die gewoon goed synced met outlook OF goed werkt met MobileMe. Pocket Informant heeft allerlei sync methodes maar STEED WEER moet ik handmatig TALLOZE dubbele afspraken verwijderen die na het syncen ontstaan.
Heren programmeurs, als er twee dezelfde afspraken op dezelfde tijd staan met dezelfde naam? Dan is dat fout? Hoe flippin' moeilijk kan het zijn dat te programmeren? Na anderhalf jaar P.I. gewist! Vaarwel!
En nu heb ik weekcalender. Niks dan lovende recenties in de appstore.
Ik maak een repeterende event; ene week kliko buiten en de andere week de vuilniszakken. Ingewikkeld! Weekcal gaat er meteen moeilijk over doen en als ik
vandaag mijn agenda open staat die afspraak er per woensdag 18x in!!!
Weer een uur handmatig zooi gaan verwijderen.
Ik word GEK.
Een goed - niet al te buggy - calendar app voor de iPhone; daar kun je geld me verdienen, want die is er niet!!!!

Iemand een tip? (Ik loop nu met mijn blitse iPhone4 + papieren agenda, rond)
  #23  
Oud 19-09-10, 01:37
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Kijk eens naar calvetica.com
Heel mooi van opzet, heel simpel entries maken....
  #24  
Oud 19-09-10, 01:42
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Wat is er mis met de ingebouwde agenda + Exchange account voor over the air syncen (of in jouw geval je MobileMe dan)?

Werkt hier prima. Repeating events, gescheiden prive en werk agenda & gedeelde agenda voor bepaalde mensen. En dat allemaal met de ingebouwde Calender app op de iPhone/iPad en iCal op de Mac.

Niet grof bedoeld hoor, maar klinkt meer alsof je moeite hebt met het opzetten van een repeating event oid als je exact hetzelfde probleem in meer dan 2 verschillende apps hebt?
  #25  
Oud 19-09-10, 12:57
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Ik heb nooit sync problemen met mn Google Calendar
  #26  
Oud 19-09-10, 14:57
arja arja is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Probeer Saisuke eens, misschien werkt dat voor jou wel. Heb trouwens nog nooit (plus 5 andere mensen op het werk) problemen gehad met PI. Wel eens een knullige update met een fout. Maar we werken dan ook met de combi PI/Google Agenda.
Web app Google agenda is wellicht een alternatief.
  #27  
Oud 20-09-10, 13:17
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik gebruik Google Calendar, ook op het werk gebruiken we die: MS exchange synch'd met Google Calendar die op de baan bereikbaar is, en perfect synchroniseerbaar met de iphone agenda.

Dus je 'programeert' de wekelijkse vuilbaksleur in de Google Calender, en de iphone neemt dit over. Dus in feite beschouw je de iphone als een reader van je google calendar.
  #28  
Oud 20-09-10, 13:26
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Ik gebruik Gmail Exchange/Informant/Outlook 2007 en Google Calendar synch....alles synchroom. Zet iets in Informant die vervolgens synched met Google agenda en Google Calendar synched het weer met Outlook en vice versa...werkt perfect!
  #29  
Oud 20-09-10, 14:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Gebruik Google calendar ingesteld als Exchange op m'n iPhone. Ik kan er prima repeterende afspraken in zetten; werkt prima en synct 2 kanten op: zowel vanaf mijn PC naar iPhone en terug.Over THE air. Moet met Mobile Me al helemaal geen probleem zijn toch?
  #30  
Oud 21-09-10, 09:56
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Ik ben het met Thaan eens, misschien maak je het je zelf wel te moeilijk. Ik gebruik al tijden PI icm Google Agenda. heb 5 verschillende agenda's en dit synced allemaal moeiteloos, ook repeating events. Als extra backup draai ik af en toe Google Sync, zodat ik de afspraken ook in Outlook heb staan.
  #31  
Oud 21-09-10, 11:03
ysie ysie is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Als je je ipod op de pc aansluit via itunes vink het vinkje weg bij sync met outlook kalender.
Mijn agenda sinct met googleagenda en die op zijn beurt met google sync naar pc. Als je dan nog via itunes dezelfde afspraken nog eens synct kunnen ze er dubbel instaan.
  #32  
Oud 21-09-10, 11:27
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Dat zou best eens een verklaring kunnen zijn voor de dubbele afspraken, ik heb 'sync met outlook' ook uitgevinkt
  #33  
Oud 21-09-10, 22:51
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Ik heb veel Calendar apps geprobeerd, maar mijns inziens is de combinatie van Pocket Informant Pocket Informant (Calendar & Tasks) voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store op de iPhone gesynct met Google Calendar op dit moment de beste combinatie.
Tevens Pocket Informant HD mogelijk voor op de iPad. Zeer professionele app.
  #34  
Oud 22-09-10, 14:35
paula_vg paula_vg is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 41
Standaard

Misschien staat hier iets bij? Ik heb nog geen iPhone, nog niet uitgeprobeerd dus, maar je weet maar nooit...

OH ja, linkje: Five iPhone Scheduling Software Apps

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 22-09-10 om 17:04. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #35  
Oud 22-09-10, 14:36
paula_vg paula_vg is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 41
Standaard

Linkje: Five iPhone Scheduling Software Apps

Nog niets van geprobeerd bij gebrek aan iPhone (komt binnen 6 weken goed hoop ik ).
  #36  
Oud 23-09-10, 16:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart274 Bekijk bericht
wat vind je dan zo slecht aan de standaard agenda? wat wil je allemaal meer kunnen dan die standaard agenda?
ik gebruik die constant, ik vind het enkel jammer dat je enkel kunt kiezen voor een lijstweergave, dagweergave of maandweergave en niet voor een weekweergave
wat dacht je van herhaling? Probeer die maar eens in te voeren bv 1x per 3 mnd-en of bv moederdag of vaderdag of verspringende feestdagen.
Je kan een item niet markeren waardoor je het makkelijk terug kan vinden, bv je vakantie dagen
Je kan niet een bestand aan je item in de iPhone agenda hangen.
Enz Er mankeert nogal wat aan de agenda. Tevens vind ik de agenda op de iMac ook heel erg mager.
  #37  
Oud 23-09-10, 16:27
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hautje Bekijk bericht
Iemand een tip? (Ik loop nu met mijn blitse iPhone4 + papieren agenda, rond)
Ik heb er zelfs nog een oude PDA bij, omdat de Psion agenda gewoon een erg goede agenda is.
  #38  
Oud 23-09-10, 16:55
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
wat dacht je van herhaling? Probeer die maar eens in te voeren bv 1x per 3 mnd-en of bv moederdag of vaderdag of verspringende feestdagen.
Je kan een item niet markeren waardoor je het makkelijk terug kan vinden, bv je vakantie dagen
Je kan niet een bestand aan je item in de iPhone agenda hangen.
Enz Er mankeert nogal wat aan de agenda. Tevens vind ik de agenda op de iMac ook heel erg mager.
Abonneer je iPhone op de publieke Google Calendar van Nederlandse Feestdagen om alle verspringende feestdagen makkelijk mee te nemen.

Heb je Pocket Informant al eens geprobeerd voor wat je opnoemt. Bestanden aan items hangen zal niet gaan denk ik inderdaad, weet niet of dat met PI wel kan.
  #39  
Oud 24-09-10, 00:18
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Heb je Pocket Informant al eens geprobeerd voor wat je opnoemt.
Maar dan moet ik met Google sync-en, het zal wel koud water vrees zijn, maar dat wil ik eigelijk niet. Ik wil met een PC en of Mac agenda sync-en.

Glaantje bedankt voor je reactie.
  #40  
Oud 24-09-10, 00:48
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je hoeft geen Google account te syncen. Zo'n publieke agenda heb je geen account voor nodig. Die kun je gewoon toevoegen en dan pakt ie hem erbij zodra je internet hebt. Dan staan die dagen iig gemarkeerd in je agenda. Ik gebruik m naar alle tevredenheid!

En dan zodra je synchroniseerd zoals normaal, worden die agendapunten ook op je pc toegevoegd

Laatst gewijzigd door glaantje; 24-09-10 om 00:51.
Reageren

Labels
agenda, beste, tips



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste IM app calvinbenik iPhone Apps 4 29-04-11 00:54
Beste 'To-Do'-app? Timmeh_ iPhone Apps 96 30-09-10 16:18
Beste Background / App switcher app trevisnl Jailbreak apps en thema's 2 14-03-10 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.