iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beste Agenda App (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/69457-beste-agenda-app.html)

hawknl 22-08-10 16:34

Beste Agenda App
 
* topnote; misschien was er al een topic waar dit besproken is, maar die heb ik dan niet kunnen vinden *

Kan iemand mij misschien op weg helpen met het zoeken naar de beste app om als agenda te gebruiken.
Heb al behoorlijk wat apps bekeken maar aangezien de meeste 5 euro of meer kosten ben ik wat terughoudend.
Ik ben een student en de app is voornamelijk voor (uitgebreide) school-doeleinden.

Hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen, of dat iemand anders misschien ook met dit probleem zit. ( gedeelde smart is halve smart )

Bart274 22-08-10 17:12

wat vind je dan zo slecht aan de standaard agenda? wat wil je allemaal meer kunnen dan die standaard agenda?
ik gebruik die constant, ik vind het enkel jammer dat je enkel kunt kiezen voor een lijstweergave, dagweergave of maandweergave en niet voor een weekweergave

hawknl 22-08-10 17:58

De standaard agenda is mij te beperkt en te onoverzichtelijk.
Het week overzicht is voor mij al een enorm gemis, zeker als je een drukke schoolweek hebt met veel huiswerkmomenten.

Bart274 22-08-10 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hawknl (Bericht 540747)
De standaard agenda is mij te beperkt en te onoverzichtelijk.
Het week overzicht is voor mij al een enorm gemis, zeker als je een drukke schoolweek hebt met veel huiswerkmomenten.

dat die agenda onoverzichtelijk is, kan ik wel begrijpen. wat bedoel je met te beperkt? welke functies zou je graag kunnen met uw agenda die je niet kan in de standaard agenda?