iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Beste Agenda App (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/69457-beste-agenda-app.html)

hawknl 22-08-10 16:34

Beste Agenda App
 
* topnote; misschien was er al een topic waar dit besproken is, maar die heb ik dan niet kunnen vinden *

Kan iemand mij misschien op weg helpen met het zoeken naar de beste app om als agenda te gebruiken.
Heb al behoorlijk wat apps bekeken maar aangezien de meeste 5 euro of meer kosten ben ik wat terughoudend.
Ik ben een student en de app is voornamelijk voor (uitgebreide) school-doeleinden.

Hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen, of dat iemand anders misschien ook met dit probleem zit. ( gedeelde smart is halve smart )

Bart274 22-08-10 17:12

wat vind je dan zo slecht aan de standaard agenda? wat wil je allemaal meer kunnen dan die standaard agenda?
ik gebruik die constant, ik vind het enkel jammer dat je enkel kunt kiezen voor een lijstweergave, dagweergave of maandweergave en niet voor een weekweergave

hawknl 22-08-10 17:58

De standaard agenda is mij te beperkt en te onoverzichtelijk.
Het week overzicht is voor mij al een enorm gemis, zeker als je een drukke schoolweek hebt met veel huiswerkmomenten.

Bart274 22-08-10 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hawknl (Bericht 540747)
De standaard agenda is mij te beperkt en te onoverzichtelijk.
Het week overzicht is voor mij al een enorm gemis, zeker als je een drukke schoolweek hebt met veel huiswerkmomenten.

dat die agenda onoverzichtelijk is, kan ik wel begrijpen. wat bedoel je met te beperkt? welke functies zou je graag kunnen met uw agenda die je niet kan in de standaard agenda?
ik vraag dit omdat ik die agenda veel gebruik en het handig vind als ik een beter alternatief tegen kom :)

Michel15 22-08-10 19:58

Een weekoverzicht zal op het scherm van de iPhone niet al te overzichtelijk zijn

Ik gebruik zelf gmail en de agenda kun je perfect syncen met je iPhone en op de PC heb je ruimte genoeg voor een mooi weekoverzicht ;)

Dragon 22-08-10 20:05

Wel prijzig, maar wel handig. Pocket Informant

Sync'ed alleen (nog) niet met de standaard app op de iPhone.

Bart274 22-08-10 20:06

ik doe het ook zo, alleen dan met outlook. op mijn ipod bekijk ik alles in dagoverzicht, met een lijstweergave op mijn lockscreen en op mijn pc bekijk ik mijn kalender dan in weekoverzicht :)

Bart274 22-08-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 540876)
Wel prijzig, maar wel handig. Pocket Informant

Sync'ed alleen (nog) niet met de standaard app op de iPhone.

kzal het eens rap uittesten om te zien of het wel aan te raden is :)
wel dwaas dat ge nog een apart programma moet bijkopen om te kunnen syncen met outlook, dan syncen we maar met google calendar dat op zich gesyncd wordt met outlook :p

Bart274 23-08-10 19:35

pocket informant vind ik dus niet handig, direct terug verwijderd van mijn ipod

istudiez ondertussen ook geprobeerd en dit ziet er mij wel handig uit :) bedankt voor de tip ;)

hawknl 23-08-10 23:10

pocket informant lijkt mij op zich wel handig alleen die prijs is voor mij wel een flinke drempel.
Istudiez inmiddels gedownload en die ziet er ook wel handig uit.
Ook "week calendar' lijkt een goeie app.

Bart274 23-08-10 23:18

hebt ge de lite versie dan al geprobeerd van pocket informant? zo hebt ge mss een beter idee of ge het de moeite gaat vinde om de volledige versie te kopen (maar die kost echt wel veel)

hawknl 23-08-10 23:28

ik heb de lite idd geprobeerd, maarja 10 euro zoveel is mij net een te veel voor een app

Sir Botex 25-08-10 23:24

heeft er al iemand een agenda gevonden die een beetje lijkt op die van de Palm's?
(met kleurtjes per categorie dus, een duidelijk week & maandoverzicht?)
Ware het niet dat mijn Palm vorige week gesneuveld is, ik gebruikte hem nog steeds (nu noodzakelijkerwijs outlook calendar + sync met Nokia 5500)

Bart274 25-08-10 23:52

ge kunt met verschillende kleuren werken in de standaard agenda van de ipod/iphone door in outlook een aparte agenda aan te maken per categorie en dan al die agenda's te synchroniseren ;)
het enige nadeel is het gebrek aan een weekoverzicht :s

seminifeer 29-08-10 13:40

Ik vind een weekoverzicht gewoon een noodzakelijk iets.
Verder is een eis bij mij altijd dat de weeknummers zichtbaar zijn.
En dan nog als laatste dat ik repeterende afspraken kan maken en daarbij zelf kan kiezen voor de tijdsinterval. Dus niet alleen één week of maand maar ook 3 of 4 weken.
De tijdsinterval 3 en 4 weken gebruik ik erg vaak.

en dan........graag de eerste 2 komende afspraken zichtbaar in mijn startscherm.

Maar ja...wie ben ik....

Bart274 29-08-10 14:25

1 Bijlage(n)
ik beheer mijn agenda in outlook, daar kunt ge zo'n tijdsinterval instellen, bij synchronisatie met mijn ipod staan die afspraken dan ook onmiddellijk goed :)

ik heb mijn ipod gejailbreakt en gebruik de app 'Lock Calendar' die gratis in Cydia te vinden is, daarmee kunt ge zelf instellen hoeveel afspraken ed ge wilt laten zien op uw lockscreen ;) (zie bijlage)

BruceSV 29-08-10 14:49

Pocket informant is sowieso mijn favoriet, heb 4 verschillende agenda's gesynced met me Mac via Google calendar.

Hij is uitgebreid en heeft overzichtelijk week view daarnaast kan je nog heel veel instellingen wijzigen

Bart274 29-08-10 20:37

voor mijn weekview gebruik ik sinds daarnet 'Week Calendar'. dit werkt samen met de standaard agenda van de ipod/iphone en geeft een mooi weekoverzicht. :)

foxy74 30-08-10 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart274 (Bericht 548824)
voor mijn weekview gebruik ik sinds daarnet 'Week Calendar'. dit werkt samen met de standaard agenda van de ipod/iphone en geeft een mooi weekoverzicht. :)

Gebruik ik ook en werkt goed

Captain Obvious 31-08-10 23:24

Ik doe ook de standaard kalender syncen met Google Calendar, werkt voor mij perfect aangezien ik het meeste invoer via de pc en daar heb je een heel mooi overzicht.
Ben het wel met je eens dat de standaard agenda iets minder overzichtelijk is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.