iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps afsluiten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/69860-apps-afsluiten.html)

Gek 25-08-10 16:49

Apps afsluiten
 
Ik vroeg me af of het op de achtergrond draaien van de verschillende apps oftewel multitasking veel invloed heeft op de batterij.
Zoja, is er dan mss ook een app die er voor zorgt dat de openstaande apps om de zoveel tijd automatisch worden afgesloten ??
Een voorbeeld hiervan is "taskkill" dat op android draaid.

Indien iemand hier iets voor heeft of meer van weet hoor ik het graag.

kris77 04-11-10 17:49

vraag ik me ook af?

wisser 04-11-10 18:14

A. Ja het zuigt enorm aan je batterij
B. Je had het ook zelf kunnen testen door alle apps te openen en in de multitaskbar te pleuren.

kris77 04-11-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wisser (Bericht 596092)
A. Ja het zuigt enorm aan je batterij
B. Je had het ook zelf kunnen testen door alle apps te openen en in de multitaskbar te pleuren.

maar hoe open je die multitaskbar? Je moet die toch ergens kunnen openen zodat je kan zien welke apps er nog actief zijn en die eventueel afsluiten? Ik dacht dat dit ging door 2 maal op de home knop te duwen maar dat werkt niet. Dus hoe dan wel??

spunz 04-11-10 18:37

Ja, ook ik zit met dit probleem.

Ik vind het slecht dat je niet via instellingen dat multitasken op een IRIginele iphone 4 uit kan zetten.

Punt 1 het zuipt batterij.
Punt 2 mn Home button slijt nu 4x zohard omdat ik steeds dubbeltap op mn apps direct na gebruik af te sluiten.

Waar-de-loos (iets zonder waarde)

@ hierboven: heb je wel een 3GS of een 4??

Remco. 04-11-10 21:03

Ik heb hiervoor RemoveBG, kun je downloaden in de Cydia Store.

fiestaboyke 04-11-10 21:17

Heb net eens gezocht, maar geen RemoveBG te vinden in de cydia store :confused:

ballegooier 05-11-10 10:58

Dit is nou ook wat. Zeurt eerst 50% van de iPhone bezitters dat je niet kunt multi tasken. Zelfs 3G eigenaren proberen via jailbreak multi task te enablen. Is het er, wil de andere helft het helemaal niet.... Ben met jullie eens, dat een keuze optie prettig zou zijn. Hoewel ik totaal geen verschil merk met batterij duur. Ik haal makkelijk 6 uur gebruik (geen iPod) zonder ook maar 1 app echt af te sluiten.

Santiago 05-11-10 12:33

Het is soms inderdaad irritant om de apps af te sluiten. Ik denk niet dat door alle apps de batterij sneller leeggaat, maar wel apps zoals WhatsApp.

ballegooier 05-11-10 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Santiago (Bericht 596446)
Het is soms inderdaad irritant om de apps af te sluiten. Ik denk niet dat door alle apps de batterij sneller leeggaat, maar wel apps zoals WhatsApp.

WhatsApp gebruikt niet meer stroom sinds hij 'op de achtergrond draait', WhatsApp maakt gebruik van Push, en draait verder niet op de achtergrond. Volgens mij wordt ie alleen in 'saved state' afgesloten. Je kunt de app prima verwijderen uit je multitask bar. Dat Push batterij kost wisten we al, maar dat is niet veranderd sinds OS3.

dwight11 07-11-10 16:02

hoi bij sbsettings zit een knop proccesses deze sluit alle apps af die je wilt.
SBsettings kan je downloaden via cydia.

iOzan 07-11-10 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kris77 (Bericht 596101)
maar hoe open je die multitaskbar? Je moet die toch ergens kunnen openen zodat je kan zien welke apps er nog actief zijn en die eventueel afsluiten? Ik dacht dat dit ging door 2 maal op de home knop te duwen maar dat werkt niet. Dus hoe dan wel??

3G heeft geen multitask...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.