//

call recording

call recording discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app waarmee ik met één druk op de knop of automatisch een telefoongesprek op kan nemen zodat ik die later over kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 13:57
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard call recording

Bestaat er een app waarmee ik met één druk op de knop of automatisch een telefoongesprek op kan nemen zodat ik die later over kan zetten naar mijn pc.
Voor de pc bestaat dit wel en kan je automatisch gesprekken van je vaste telefoon op laten nemen. Ik ben benieuwd of zoiets ook bestaat voor de Iphone of Android toestellen.
Je zou eigenlijk bij een inkomend of uitgaand gesprek een toets moeten hebben om een gesprek op te slaan en na het afsluiten van een gesprek een toets met de keuze of je het opgeslagen gesprek direct wil wissen.
Een opgeslagen gesprek moet dan natuurlijk wel voorzien zijn van een callerID, data en tijdsgegevens.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
remote mic recording app Artey Jailbreak apps en thema's 1 13-02-11 17:31
Video Recording Guest-20191103144301 Muziek, foto & video 2 13-11-10 11:33
video-recording functie in os 3.0, hoe zet je die aan? mit4all Muziek, foto & video 5 15-05-09 19:11
Call Ended, Call failed Jellow iPhone algemeen 0 23-12-07 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.