//

Apps openen niet, en computer machtigen probleem.

Apps openen niet, en computer machtigen probleem. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Na vrijwel alles geprobeerd te hebben wat er op google staat en op het forum om dit te verhelpen, besloot ik om maar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 10:50
Edder Edder is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 14
Standaard Apps openen niet, en computer machtigen probleem.

Goedemorgen,

Na vrijwel alles geprobeerd te hebben wat er op google staat en op het forum om dit te verhelpen, besloot ik om maar een topic aan te maken.

Nadat ik mijn iphone gejailbreaked en geunlocked had, had ik problemen met gedownloade apps, vooral spelletjes, die het niet deden.
Ik opende de app, en gelijk closede die weer.

Ik heb al geprobeerd te herstellen, opnieuw opstarten, apps reinstallen,reset all setting op iphone zelf,syncen, itunes opnieuw geinstalleerd etc.

computer machtigen probleem.

Veel mensen konden dit verhelpen door hun computer te machtigen in Itunes en er een gratis app op te zetten. Dat lukte mij niet omdat ik nog steeds niet gemachtigd was om iets op me iphone te zetten, ja ik heb computer ge ''unmachtigd'' en daarna weer gemachtigd via store in Itunes.(muziek wel, alleen geen apps die ik heb gedownload vanaf Itunes).

Ook zou het kunnen worden verholpen door je CP map te verwijderen in Itunes zodat je geen problemen meer had met de machtigingen.
Maar die map staat gewoon echt nergens in mijn Itunes map bij program files of iets anders.

Mocht iemand nog iets anders weten, hoor ik dat graag.

B.v.d!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Computer machtigen rikschouten Archief 2 14-03-10 22:12
Probleem computer machtigen alle apps crashen Huub82 iTunes 7 06-03-10 02:02
Windows: Computer machtigen naomi93 iTunes 2 20-02-10 12:49
Computer machtigen MaikV Archief 2 21-11-09 10:07
Windows: computer machtigen wdwdlp iTunes 3 04-06-09 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.