Online SSH/SFTP-tool: Loelink discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Deze website wil ik jullie, mede-iPhonegebruikers, niet onthouden. Voor mensen (zoals ik) die vaak achter verschillende pc's zitten en geen zin hebben om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Online SSH/SFTP-tool: Loelink
Dag allemaal,
Deze website wil ik jullie, mede-iPhonegebruikers, niet onthouden. Voor mensen (zoals ik) die vaak achter verschillende pc's zitten en geen zin hebben om (of niet kunnen) WinSCP te installeren is deze site een uitkomst: Loelink - JSCAPE Secure FTP cient Het is een online SSH/SFTP tool op basis van Java. Ik kan mijn iPhone dus nu als draagbare harde schijf gebruiken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik heb gezien, kun je geen chmod veranderen.
Behalve dat is het verder erg handig. |
|
|||
|
|||
Java ondersteuning
He, ziet er leuk uit op mijn Windows bak, maar hoe draai ik dit op mijn iPhone. Daar zit toch geen java ondersteuning op?
|
|
||||
|
||||
Woow dies leuk Nja maar geef mij maar gewoon Winscp
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Waarom zou je het op je iPhone willen hebben? Als je bestanden van je iPhone wilt halen, dan is Loelink op je PC genoeg. Zet SSH aan, log in met Loelink op je iPhone en transfer-ren maar!
|
|
|||
|
|||
Jip-en-janneke
iPodder daar was ik ook al achter gekomen. Het principe SSH was me nog niet duidelijk. Nou werk ik met WINSCP.
Via dit forum heb ik een goede link gevonden (naar de site van mxtube), daar wordt SSH en WINSCP in JIP-EN-JANNEKE taal uitgelegd. |
|
||||
|
||||
Nog een online ssh mogelijkheid
Nogal basic maar voor de geinteresseerde, nog een online ssh tool
hxxp://www.netspace.org/ssh/ (vervang de xx door tt)
|
|||
|
|||
@ Erictummers:En wat is die link dan? Hebben andere er ook nog iets aan.Gr
|
|
|||
|
|||
@Jeroen: Een uitleg van SSH staat ook in de Wiki: https://forum.iculture.nl/f1/ip.../1795-ssh.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Alternatief voor SSH / SFTP | demasterbaas | Desktop-applicaties | 4 | 06-09-08 19:39 |
SFTP WeDict | Wacko | iPhone Apps | 8 | 08-08-08 15:10 |
Foto: Foto transfer via sftp/ssh | Fix | Muziek, foto & video | 3 | 21-05-08 10:48 |
sftp ssh gebruiken op de iphone via cradle?? | microdesign | iPhone algemeen | 4 | 15-02-08 16:46 |
|
|