//

Skype op ipod touch 4G

Skype op ipod touch 4G discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumers! Ik had even een vraagje. Als ik een Skype account heb met beltegoed erop, dan kan ik toch bijna alles wat een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-10, 13:53
kevino kevino is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Skype op ipod touch 4G

Hallo forumers!

Ik had even een vraagje. Als ik een Skype account heb met beltegoed erop, dan kan ik toch bijna alles wat een iPhone ook kan, of niet? Ik kan geen smsjes of normale belgesprekken ontvangen op Skype volgens mij, maar is dat alles?
En ik had nog een vraag; als ik iemand bijvoorbeeld sms/bel, ziet diegene dan mijn SkypeID? Of kan ik het ook zo instellen dat diegene mijn mobiele nummer ziet?
Ik weet dat je ook kan pingen, maar dat is weer heel wat anders. Ik heb begrepen dat dit gratis is, maar alleen via de iPhone/iPod Touch. Daar moet je internet voor hebben, en dat heb je uiteraard met de iPod Touch 4G niet overal (alleen wi-fi spots).
Ik heb nog nooit Skype of PingChat gebruikt, dus misschien kan iemand me hier helpen!

Bedankt


Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Skype-adres op Ipod Touch gwillemse iPhone Apps 0 29-11-10 23:03
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? Woutair Koopinformatie Nederland 9 02-04-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.