iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Agenda op lockscreen zonder jailbreak? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/71163-agenda-op-lockscreen-zonder-jailbreak.html)

Dijkzandt 08-09-10 12:30

Agenda op lockscreen zonder jailbreak?
 
Hoi allemaal,

Is er al een app om je agenda op je lockscreen te zien zonder te hoeven jailbreaken? Nu met alle aanpassingen in 4.0 zou het theoretisch toch ook officieel mogelijk moeten kunnen zijn?

Heb mn iPhone sinds 4.0 niet meer jailbroken (zakelijk toestel geworden, wilde geen gezeur...), maar ik mis de helft van al m'n afspraken tegenwoordig omdat ik m'n agenda gewoon niet meer zie :-(.

roymeer 08-09-10 15:08

Deze hou ik in de gaten, ik heb zelf al gezocht maar ik denk dat er niks is. Heb wel gister sticky notes geprobeerd maar dat is het niet.

hvb83 08-09-10 15:14

Dit is ook iets wat ik nooit heb begrepen, zeker voor een zakelijk toestel niet. Afspraken die ik anders bang ben te vergeten zet ik tegenwoordig al via een reminder, waar ik ze vroeger gewoon irritant vond. Maar dat zou eigenlijk niet moeten. Wat dat betreft blijft het een beetje een toestel wat op 2 gedachten hinkt; het wil een volwassen zakelijk toestel worden, maar toch ook eigenlijk weer niet.

WDS001 08-09-10 17:40

Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

nixxrunner 24-11-10 09:32

Ben ook op zoek naar deze app, echt ongelooflijk dat Apple ook niet aan zoiets denkt.
Geldt hetzelfde voor het alarm van de agenda, als de iPhone in je zak zit hoor je dit alarm echt niet

ric12 24-11-10 09:34

Eigenlijk zouden ze gewoon een optie bij instellingen moeten zetten om je lockscreen te wijzigen en er zelf iets wat je wilt in te zetten zoals agenda, tijd etc.

Dejive 25-11-10 15:27

Is ook nog 1 van de weinige dingen die ik echt mis..wil gewoon gelijk kunnen zien of ik wat in mijn agenda heb of niet..wil niet eerst een app moet opstarten..bewaard apple misschien nog voor iOS 5 ofzo..maar belachelijk dat dat er nog niet in zit.

CeesiPhone 25-11-10 17:56

Helemaal mee eens, ik heb mijn iPhone pas een paar dagen, maar mis dit nu ook al!

Datamonster 25-11-10 19:00

En dat is een van de redenen om te Jealbreaken want Apple wil dit niet op het Lockscreen:D:D

Scooter 26-11-10 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster (Bericht 605421)
En dat is een van de redenen om te Jealbreaken want Apple wil dit niet op het Lockscreen:D:D

Apple wil zoveel niet:D

Dijkzandt 30-11-10 10:26

Zucht... Ik ga nu toch maar even kijken hoe ik kan jailbreaken. Met mn 3G altijd wel gedaan, maar toen ik van alles las over tetheren of niet, toen was ik de weg kwijt :-(...

Ik zit gewoon echt te overwegen naar een ander toestel te gaan, Android of zo, daar zie ik allemaal prachtige agenda's op het hoofdscherm. Wat een idioterie...

roymeer 30-11-10 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dijkzandt (Bericht 608156)
Ik zit gewoon echt te overwegen naar een ander toestel te gaan, Android of zo, daar zie ik allemaal prachtige agenda's op het hoofdscherm. Wat een idioterie...

Daar dacht ik zelf ook over, alleen daarom al.
Eigenlijk toch raar voor een zakelijk toestel.

nixxrunner 30-11-10 10:54

Misschien als iedereen dit aangeeft op onderstaande link dat ze er ooit iets aan doen.

Apple - iPhone - Feedback

roymeer 30-11-10 12:35

Done, gelijk maar ingevult

Scooter 30-11-10 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dijkzandt (Bericht 608156)
Zucht... Ik ga nu toch maar even kijken hoe ik kan jailbreaken. Met mn 3G altijd wel gedaan, maar toen ik van alles las over tetheren of niet, toen was ik de weg kwijt :-(...

Ik zit gewoon echt te overwegen naar een ander toestel te gaan, Android of zo, daar zie ik allemaal prachtige agenda's op het hoofdscherm. Wat een idioterie...

gewoon ff jailbreaken en lockinfo erop zetten ;)

nixxrunner 30-11-10 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 608343)
gewoon ff jailbreaken en lockinfo erop zetten ;)

Is de 4.2.1 te jb'en dan? zo ja heb je een link:confused:

Scooter 30-11-10 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nixxrunner (Bericht 608347)
Is de 4.2.1 te jb'en dan? zo ja heb je een link:confused:

iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl

nixxrunner 30-11-10 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 608349)

Thanks voor je snelle reactie, net gelezen maar de tethered-jailbreak zie ik niet zo zitten, denk je dat er nog een andere jb hiervoor komt?

Scooter 30-11-10 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nixxrunner (Bericht 608351)
Thanks voor je snelle reactie, net gelezen maar de tethered-jailbreak zie ik niet zo zitten, denk je dat er nog een andere jb hiervoor komt?

Comex is ermee bezig maar hoe of wanneer geen idee

nixxrunner 30-11-10 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 608353)
Comex is ermee bezig maar hoe of wanneer geen idee

FF afwachten dan maar, misschien dat Apple het in de toekomst zelf gaat toevoegen...............;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.