//

Nice to have....

Nice to have.... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou dolgraag een kruiswoordpuzzel app (NL) willen hebben. Woordzoeker van denksport is er al.. Nu de "echte" puzzels nog. Als er onwikkelaars zijn die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 09:09
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Nice to have....

Ik zou dolgraag een kruiswoordpuzzel app (NL) willen hebben. Woordzoeker van denksport is er al.. Nu de "echte" puzzels nog. Als er onwikkelaars zijn die hier lezen..... Ik denk dat jullie een hele hoop mensen blij maken, zeker als er wat pittige puzzels bij zijn. En als jullie dan toch bezig zijn.... Een NL app met cryptogram zou ook welkom zijn.
Nu met de iPad zullen veel mensen die niet zo game-achtig zijn hier best wel belangstelling voor hebben.
Er zijn heel veel Engelse crosswods te vinden, nu nog de Nederlandse.

Laatst gewijzigd door Ashcat; 12-09-10 om 09:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 11:01
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Ik zou dolgraag een kruiswoordpuzzel app (NL) willen hebben. Woordzoeker van denksport is er al.. Nu de "echte" puzzels nog. Als er onwikkelaars zijn die hier lezen..... Ik denk dat jullie een hele hoop mensen blij maken, zeker als er wat pittige puzzels bij zijn. En als jullie dan toch bezig zijn.... Een NL app met cryptogram zou ook welkom zijn.
Nu met de iPad zullen veel mensen die niet zo game-achtig zijn hier best wel belangstelling voor hebben.
Er zijn heel veel Engelse crosswods te vinden, nu nog de Nederlandse.

Hear, hear!! Ja, doe ons puzzelaars ook 's een lol! Er ligt hier nog een geheel onontgonnen terrein voor de ontwikkelaars... tenminste als het om Nederlandstaligheid gaat..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 12-09-10, 13:21
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

En naast woordzoeker zou het ook leuk zijn een programma te hebben dat synoniemen geeft (gesorteerd op woordlengte). Op de pc heb ik nu nog steeds puzzelencylopedie 4.0 maar die wordt niet vernieuwd en ooit een ander prog kunnen vinden... ben bang dat het straks over en uit is als ik geen windows xp meer heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.