//

Pixel mags en jailbrake

Pixel mags en jailbrake discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met het downloaden van nieuwe PixelMags magazines, de betaalde wel te verstaan. Ik heb eerder een "blad" gedownload en deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 11:30
OclV OclV is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Pixel mags en jailbrake

Hallo, ik heb een probleem met het downloaden van nieuwe PixelMags magazines, de betaalde wel te verstaan. Ik heb eerder een "blad" gedownload en deze werkt perfect, maar nu wil ik een andere downloaden en krijg steeds de melding "Dit is geen testgebruiksaccount. Maak een nieuwe account aan in de Sandbox-omgeving".
Ik heb dit geprobeerd en dan kan ik een ander blad downloaden maar de eerst volgende betaalde PixelMag geeft hetzelfde probleem.
Ik heb contact gehad met PixelMags en daar werd direct gevraagd of ik een jailbrake had gedaan, ja dus. Hier zou het mee te maken hebben. Ok. Maar waarom kan ik dan wel andere apps (betaald) downloaden zonder problemen?

Iemand hier ervaring mee?

Bedankt,
Nanne.

Laatst gewijzigd door WDS001; 12-09-10 om 20:24. Reden: [/I] codes weggehaald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 19:36
dobby dobby is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik had web design magazine app gekocht via AppStore. Als ik die opstart moet ik een account aanmaken bij pixel mags. Zodra ik dat deed zei hij dat ik al een account daar had met dat email adres, wat ik nooit heb aangemaakt. Vervolgens verbreekt ie mijn internet, ook vanaf de pc. Ik kan dan alleen mijn router resetten. Ik heb echter ook een jailbroken iPad. Misschien zijn dat dezelfde problemen?
__________________
Ipad 16G Wi-Fi + 3G
  #3  
Oud 15-09-10, 21:27
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OclV Bekijk bericht
Hallo, ik heb een probleem met het downloaden van nieuwe PixelMags magazines, de betaalde wel te verstaan. Ik heb eerder een "blad" gedownload en deze werkt perfect, maar nu wil ik een andere downloaden en krijg steeds de melding "Dit is geen testgebruiksaccount. Maak een nieuwe account aan in de Sandbox-omgeving".
Ik heb dit geprobeerd en dan kan ik een ander blad downloaden maar de eerst volgende betaalde PixelMag geeft hetzelfde probleem.
Ik heb contact gehad met PixelMags en daar werd direct gevraagd of ik een jailbrake had gedaan, ja dus. Hier zou het mee te maken hebben. Ok. Maar waarom kan ik dan wel andere apps (betaald) downloaden zonder problemen?

Iemand hier ervaring mee?

Bedankt,
Nanne.
Het gaat mis bij het downloaden van het blad in de applicatie zelf? (InApp Purchase) De foutmelding duidt op dat het blad dat je probeert aan te schaffen niet via de app wordt aangeschaft.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dode Pixel B-ruil iPad algemeen 4 04-08-10 19:34
Dode pixel RamonPouw iPhone algemeen 35 25-04-10 16:50
Dode pixel?? S¡mon iPhone algemeen 2 21-04-10 22:55
pixel checker sampix iPhone algemeen 1 04-08-09 23:39
Rare pixel? thachosen iPhone algemeen 4 10-07-09 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.