//

To Do app

To Do app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi mensen Sorry mocht dit in het verkeerde forum staan maar ik vond niet zo onmiddellijk een forum voor Ipad/app problemen. Deze namiddag per ongeluk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-10, 23:48
xjo xjo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard To Do app

Hi mensen

Sorry mocht dit in het verkeerde forum staan maar ik vond niet zo onmiddellijk een forum voor Ipad/app problemen.

Deze namiddag per ongeluk in I tunes de "to Do" app uitgevinkt en een sync gedaan.
App weg natuurlijk.
Dan maar terug aangevinkt en opnieuw gesynct.
Geen probleem zover vermits het "To Do" prog terug op de Ipad staat.
Maar ... al mijn "To Do" lijsten en topics zijn verdwenen.
Blijkbaar kan je apps dus wel terugzetten maar niet de inhoud ervan.
Iets wat ik moeilijk kan geloven.

Als er iemand dit kan bevestigen , of nog veel beter, een oplossing kan geven om mijn lijsten en topics terug te krijgen,..... Hartelijk dank

mvgr
J
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-10, 17:14
xjo xjo is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Oplossing

Blijkbaar weinig mensen die me konden helpen?

Ik heb ondertussen dus ook nog verder gezocht op het net en op de site van de app.

Voor diegenen die het zouden interesseren:

Wat weg is is definitief weg eens je opnieuw met de nieuwe (ontbrekende) gegevens gesynct hebt.

Indien nog niet gesynct dan kan je het terug zetten.

Je kan van je iPad een normale of een incrementale backup maken op CD.

Het gemakkelijkste in dit geval had geweest om bij het installen van de app deze te syncen met mijn laptop of pc of bv gratis met met "Milk"of "Toodledo".

Dit is bij deze dus gedaan

Grt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) S¡mon iPhone Apps 5 13-09-09 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.