iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App die de facetime camera gebruikt? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/73025-app-de-facetime-camera-gebruikt.html)

memphis 25-09-10 18:02

App die de facetime camera gebruikt?
 
Beste,
bestaat er ergen een app waarmee je de facetime camera kan gebruiken.
Om bv te chatten. Of zoals skype?
Ik bv met iphone iemand anders op de pc.

Bedankt voor de hulp.

kimvb 25-09-10 18:16

fring eens proberen gebruik ik

memphis 25-09-10 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 569965)
fring eens proberen gebruik ik

Heb ik erop staan. Maar versta het niet goed.
Kan ik dan bv chatten via msn via de frontcamera, met iemand achter de pc?

kimvb 25-09-10 18:49

Je kan dan je camera gebruiken en een video gesprek voeren via je iphone. Als je je inlogd met je msn account krijg je al je msn contacten te zien

memphis 25-09-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 569996)
Je kan dan je camera gebruiken en een video gesprek voeren via je iphone. Als je je inlogd met je msn account krijg je al je msn contacten te zien

Hey als ik dan op een video gesprek wil openen. Zeg gij dat msn lite geen video ondersteund ofzo.

kimvb 26-09-10 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door memphis (Bericht 570059)
Hey als ik dan op een video gesprek wil openen. Zeg gij dat msn lite geen video ondersteund ofzo.

je moet da nie doen via msn lite maar via fring en in fring log je in met je msn account dan lukt het wel

themasterf 27-09-10 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kimvb (Bericht 570240)
je moet da nie doen via msn lite maar via fring en in fring log je in met je msn account dan lukt het wel

Welke app van fring heb je daarvoor nodig. Je hebt er namelijk 2. Fring en Fring visually impaired version.
Oh. wacht, Fring visually impaired version werkt niet op IOS4.

Ik heb Fring geinstalleerd en log in met mijn msn account, maar ik zie niet dat er iemand online is. En msn zie ik het wel.

Daarnaast heb ik alsnog op een naam geklikt in Fring om video call te maken en krijg de melding dat MSN Live does not support video calls.

Hoe hebben jullie het nou opgelost.

memphis 28-09-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themasterf (Bericht 571071)
Welke app van fring heb je daarvoor nodig. Je hebt er namelijk 2. Fring en Fring visually impaired version.
Oh. wacht, Fring visually impaired version werkt niet op IOS4.

Ik heb Fring geinstalleerd en log in met mijn msn account, maar ik zie niet dat er iemand online is. En msn zie ik het wel.

Daarnaast heb ik alsnog op een naam geklikt in Fring om video call te maken en krijg de melding dat MSN Live does not support video calls.

Hoe hebben jullie het nou opgelost.


Hetzelfde probleem hier.
Met die ene persoon misschien fring op zin pc zetten en opstarten?

memphis 30-09-10 19:05

Ik heb alles nog eens uitgezocht.
Op de nieuwe versie van Fring kan je, je skynet accounts niet meer overzetten. Dus is het niet meer mogelijk om via fring naar skype te bellen of videocallen. Skype is bezig met app dat je kan video callen naar gsm of pc ook via 3 G.
Dus zal nog wachten zijn.

Grtz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.