iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Email App valt uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/73221-email-app-valt.html)

hillegommer 27-09-10 18:24

Email App valt uit
 
Nooit problemen gehad met mijn Iphone 3GS
versie 4.0 (8a293)

Heb heb gejailbreaked via een mobiele site (jailbreakme.com)
En doet het altijd prima tot vandaag.

Vanmorgen nog mijn mail gechecked in de standaard Iphone App en ik kijk vanmiddag weer en m'n Email App opent, laadt de nieuwe mails en valt uit.

Vervolgens opnieuw Email App openen en valt meteen uit. Heb de Iphone al gereboot en m'n email al meerdere malen opnieuw ingesteld en krijg dan weer hetzelfde probleem.

Wat kan ik doen?

Lijon 27-09-10 19:57

Ik heb precies het zelfde. Maar die van mij is nog origineel. Als ik andere emails instel is geen probleem maar de email die ik al gebruik sinds ik de telefoon heb pakt hij niet meer.

Lijon 27-09-10 20:23

Ik las net o.a. hier op t forum dat de structuur van hotmail is aangepast en dat de mail Apps t daarom niet goed doen nu. Blijkbaar ligt er een update bij Apple ter goedkeuring.
Iemand daar meer info over?

killerblok 29-09-10 22:57

Net hetzelfde probleem. Ik heb mijn iphone gedowngrade van 4.1 naar 3.1.3 en dan gejailbreaked met Spirit. Nu kan ik mijn mails openen maar binnen de vijf seconden valt de applicatie uit en kom ik terug op mijn beginscherm. Hoe kan ik dit oplossen?

Lijon 30-09-10 08:09

Ik heb een andere hotmail account gekoppeld en de huidige account op m'n IPhone op inactief gezet. Deze account pakt hij wel. Op t moment dat ik de eerste account weer aan zet, valt de mail app gewoon weer uit. Dus gebruik momenteel een extra account als oplossing.

killerblok 30-09-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lijon (Bericht 573561)
Ik heb een andere hotmail account gekoppeld en de huidige account op m'n IPhone op inactief gezet. Deze account pakt hij wel. Op t moment dat ik de eerste account weer aan zet, valt de mail app gewoon weer uit. Dus gebruik momenteel een extra account als oplossing.

betekent dit dus dat ik mijn emails van bvb skynet niet meer kan inlezen via de gewone email app.?

Lijon 01-10-10 12:22

Dat durf ik niet te zeggen. Sinds de 4.0 & 4.1 upgrades zijn er veel van dit soort fouten ontstaan. Ik hoop eigenlijk dat dit snel door een update word verholpen. Persoonlijk stuur ik m'n emails nu van de ene (uitvallende account) door naar mijn 2e account die de mail app nog wel pakt. Tis even behelpen.

Joever 03-10-10 12:02

Ik heb dit probleem nu op de Ipad ( geimporteerd uit vs Canada); na opstarten email app sluit ie direct weer. Ik west be god niet hoe dit op te loosen ? Wie heft een idee ?

BerendV 22-10-10 18:30

Mijn mail valt ook telkens weg. Ligt dit aan een een fout in de mailaccount? Is dit probleem bekend bij apple en wordt daar aan gewerkt? Iemand die hier wat van weet?

runnerpeter 29-10-10 17:14

Ik heb het volgende op een ander forum gelezen en het werkt bij mij. Ik had sinds vandaag ook dat mijn mail app steeds na enkele seconden crasht.

User #233635 14 posts
heredownunder
Forum Regular
I have had the same problem.
Go to Settings and switch Airplane Mode ON.
In Mail settings and turn Preview to NONE.
Set the Minimum Font Size to SMALL.
Go to your Mail and your Inbox and press EDIT.
Click all the emails you can see in the first screen and hit DELETE.
Close the Mail App.
Keep going to the Inbox and deleting, then close the Mail App.
Usually one of the latest emails you have received is the offending one.
Turn Airplane Mode back to OFF.
Open Mail and it should be fine.
Good luck.
Let me know if this works for you?

BerendV 29-10-10 21:13

mail app.
 
Hallo Runnerpeter,

Het lijkt inderdaad, zoals in al in jou mail telezen, dat een bepaalde e-mail deze fout veroorzaakt. Deze mail is nu uit de lijst verdwenen en het probleem doet zich niet meer voor. Wat nou daarvan exact de oorzaak is weet ik niet maar het valt dus op te lossen.

Groet,
BerendV

ErsinB 23-12-10 22:39

Ik had opeens problemen met het verzenden van mails. Heel vaag. De eerste mail kon ik wel verzenden (hotmail en exchange, maakt niet uit). Maar bij de tweede crashte de mail app. Heb van alles gedaan en kom er net bij toeval achter, dat het door Asktosend gebeurt. Nadat ik Asktosend heb verwijderd, werkte alles weer.

Ik meld het maar even, voor het geval dat anderen er straks ook mee worstelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.