//

OPlayer ondertiteling

OPlayer ondertiteling discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus OPlayer gedownload, omdat daar de functie inzat dat je daarmee automatisch ondertiteling krijg als je het bestandje erbij zet (eerst even converteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 21:14
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard OPlayer ondertiteling

Ik heb dus OPlayer gedownload, omdat daar de functie inzat dat je daarmee automatisch ondertiteling krijg als je het bestandje erbij zet (eerst even converteren van .srt naar .sub). Maar ik heb nog steeds geen ondertiteling? Kan iemand mij helpen wat ik hier moet doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-10, 13:30
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

je bestand moet *exact* dezelfde naam hebben als je film bestand, ook hoofdletters. dus bij Flodder.avi hoort Flodder.sub, anders gaat Oplayer het niet vinden.
  #3  
Oud 28-09-10, 18:15
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja ik heb het precies dezelfde naam gegeven. Maar nog steeds geen ondertiteling te vinde. Echt heel erg vreemd!
  #4  
Oud 17-10-10, 15:41
SjaccoPopino SjaccoPopino is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 17
Standaard

Ik heb ook een vraagje over OPlayer en subtitels! Ik heb nou de Lite (gratis) versie van OPlayer en bij mij doen de subs het prima, alleen slechts de eerste 10 minuten?! Is dit expres zo vanwege de Lite versie? Is er iemand die de betaalde versie heeft en kan bevestigen dat de subs het daar wel gewoon de hele tijd doen, want dan ga ik m zeker kopen! Alvast bedankt!
  #5  
Oud 17-10-10, 18:41
armand105 armand105 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Standaard

Je moet niet .sub, maar .srt, en dan dezelfde naam.
Bij de instellingen kan je naar subtitle settings, daar op encoding (SRT) klikken en dan kies je daar macgreek als het goed was, en anders probeer je een andere. en dan hoort die het te doen!
  #6  
Oud 22-03-15, 16:28
JoostMoviez JoostMoviez is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 4
Cool Gebruik geen OPlayer maar PlayerXtreme

PlayerXtreme is een veel betere app dan OPlayer als het gaat om ondertitelingspelende media players.
PlayerXtreme Pro kan je kopen met de ondertitelingsfunctie er in, of je geeft een 5-sterren beoordeling op de Apple Store en PlayerXtreme Pro word dan gratis.
Geen gedoe met hernoemen, gewoon de film openen, naar de ondertitelingsknop en zoek en selecteer een geschikte ondertiteling die bij de film hoort. Zet de encoding op Greek (Mac) (bij OPlayer heet het MacGreek en je kan de film gewoon afspelen met ondertiteling en je kan de ondertiteling op een andere positie zetten. Je kan nog altijd prutsen met alle andere ondertitelingsinstellingen en je film word afgespeeld met ondertiteling.

P.S. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik ben een 12-jarige brugklasser. Zo leer je nog eens wat van een iPad-Nerd
  #7  
Oud 22-03-15, 16:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostMoviez Bekijk bericht
P.S. Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik ben een 12-jarige brugklasser.
Tof! Toen dit topic aangemaakt werd, bijna vijf jaar geleden, was jij een 7-jarige ... (vul maar zelf in).
  #8  
Oud 22-03-15, 16:40
JoostMoviez JoostMoviez is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 4
Standaard

Zeg maar gerust een hobbit😂
  #9  
Oud 22-03-15, 16:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Oei! Een humanoid. En ondertussen toch geëvolueerd naar een (kleine) homo sapiens. Toch bedankt voor de (heel late) tip.
  #10  
Oud 22-03-15, 16:50
JoostMoviez JoostMoviez is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 4
Standaard

Anderhalve meter als 12 jarige
  #11  
Oud 24-03-15, 20:56
JoostMoviez JoostMoviez is offline
 
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 4
Standaard Geen Greek (Mac)

Met PlayerXtreme is de subtitle encoding zoals je dat noemt wel anders dan die van OPlayer. Als je Mac Greek instelt dan vervangt die de é, è en ë een een rare I of K (waarschijnlijk dus Griekse letters), gebruik om dit te vermijden de Baltic (Windows 1257) voor geen irritante lettervervangingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: handbrake ondertiteling PIMS123 Muziek, foto & video 5 09-01-11 18:03
ondertiteling knaapjen Archief 1 13-11-09 15:20
Video: Converteren met ondertiteling chabirx Muziek, foto & video 6 29-06-09 20:39
Video: Ondertiteling met ViddyUp! Miki07Ronaldo Muziek, foto & video 0 04-05-09 22:29
Video: Ondertiteling konohaninja Muziek, foto & video 20 05-08-08 04:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.