StreamItAll Radio speelt niet meer op de achtergrond discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn StreamItAll radio speelt niet meer op in de background. Ik moet de Home-button gebruiken want ik heb een iPhone 4 (4.1), maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
StreamItAll Radio speelt niet meer op de achtergrond
Hallo,
mijn StreamItAll radio speelt niet meer op in de background. Ik moet de Home-button gebruiken want ik heb een iPhone 4 (4.1), maar als ik dat doe, wordt de radio afgezet. Heel vervelend. Iemand zelfde ervaring en een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Kluistertijd,
In iOS4.1 blijkt iets te zitten waardoor 'background' audio niet meer zo werkt als in iOS4.0. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat naar een oplossing wordt gezocht. |
|
|||
|
|||
Ow, okey. Bedankt voor de info. Volgens mij is het inderdaad pas ontstaan na het updaten naar 4.1.
We wachten rustig af tot de volgende update. Tot die tijd zet ik de automatische background-modus tijdens het radio luisteren maar uit. |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag benaderd door een medewerker van BluMediaLab (de makers) en die mailde mij de tip om mijn iPhone nogmaals te rebooten. Ik heb dit gedaan en het probleem is verholpen.
Voor iedereen met ditzelfde probleem dus: rebooten! Complimenten voor BluMediaLab dat ze de topics hier op dit forum volgen. Hulde! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone speelt muziek niet meer af. | Barcre | iTunes | 5 | 20-11-11 12:43 |
Windows: iTunes speelt nummers niet meer af! | iPeng | iTunes | 2 | 04-10-08 16:31 |
|
|