iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Bijna al mijn apps plotseling verdwenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/73535-bijna-mijn-apps-plotseling-verdwenen.html)

Shanneke 30-09-10 23:25

Bijna al mijn apps plotseling verdwenen
 
Hallo allemaal,

Omdat alle andere topics net niet mijn probleem beschrijven, een nieuwe.
Vanmiddag kreeg ik een bericht via PingChat, en voila bijna al mijn apps verdwenen. :confused:Heb niks bijzonders gedaan. Nou weet ik dat ik via Itunes alles kan terugzetten, echter, dan ben ik een heleboel belangrijke smsjes e.d. kwijt, want het is een tijd geleden dat ik de Iphone gesynct heb. De meeste standaardapps zijn blijven staan, maar heel apart ook het icoontje van iphoneclub,9292ov e.d. Ook Cydia icoon, BiteSms, MxTube Ifile zijn gewoon blijven staan. Wie o wie kan me helpen? Ik heb al in de diverse topics gezocht en gekeken of de beschreven problemen en oplossingen mijn probleem kunnen oplossen, maar is niet gelukt.

Alvast bedankt,

Shanneke

Shanneke 01-10-10 11:43

Niemand? Help aub....:confused:

Jazzamataz 01-10-10 11:55

Pingchat er af gooien en 1 app terugzetten. Kijken of hetzelfde gebeurt en als dat zo is een bug aanmelden bij de makers.

Chrisl 01-10-10 12:07

Zijn alleen de icons verdwenen of is de hele app verdwenen? Kun je wel via spotlight een "verdwenen" app openen??

Shanneke 01-10-10 13:00

Dat weet ik dus niet, ik zie ze in ieder geval niet in de scherm staan. Hoe kan ik dat controleren, weet je dat misschien?:confused:

Alvast bedankt.

Ik heb overigens PingChat eraf gegooid en weer opgezet, maar er gebeurt niks, ben echt ten einde raad.

Chrisl 01-10-10 13:01

Probeer eens via spotlight (springboard naar rechts sliden) een verdwenen app te zoeken.

Shanneke 01-10-10 13:37

Heb ik geprobeerd, maar ik krijg niks te zien van de apps, bijvoorbeeld als ik zoek naar Facebook ,krijg ik wel mijn smsjes waarin ik het woord facebook heb gebruikt, maar voor de rest niks....:(

Is toch zo raar, kan nog steeds niet bevatten, zomaar alles weg...

Weet je misschien een andere oplossing? Want de reden waarom ik niet meteen wil gaan syncen met Itunes, is dat alle gegevens vanaf de laatste sync, ongeveer 3 weken geleden, dan kwijt bent, en dat wil ik niet.

Alvast bedankt.

Kan het zijn dat er een Cydia app is die ze verbergt? Ik had bv winterboard op staan (die gebruikte ik voor Five Icon Dock en voor Apple Sliders) heb hem inmiddels ook weggegooid.

Chrisl 01-10-10 13:39

Wat raak je kwijt dan door je sync??? Je raakt alleen gegevens kwijt als je een reserve kopie terug gaat zetten. Als een Cydia app ze verbergt moeten ze volgens mij via spotlight wel te vinden zijn.

Shanneke 01-10-10 14:07

Ok, ik ben bang mijn smsjes van de afgelopen tijd kwijt te raken....Volgens mij haal ik een aantal dingen door elkaar hé?:confused:

Als ik mijn Iphone hangt aan Itunes en hem sync, dan hou ik meestal alleen dat wat er op de Iphone staat in mijn Itunes, terwijl ik dat niet wil. Ik wil juist andersom, ik wil dat hij wat nog in Itunes staat, o.a. de apps terugzet op de Iphone.

Ben ik nou gek, of klets ik onzin.... (zou kunnen hoor) ben nu een beetje de kluts kwijt.

Chrisl 01-10-10 14:10

Je sms-jes hou je gewoon als je nu gaat syncen, alleen als je een reserve kopie terugzet ben je het kwijt.

Dikke kans dat als je nu gaat syncen dat hij de apps er gewoon weer op zet voor je.

Shanneke 01-10-10 14:43

Ok, thanks, dat ga ik dan maar proberen, als het lukt laat ik het natuurlijk weten. Ontzettend bedankt voor al je reacties. :):D

Chrisl 01-10-10 14:44

Hoor het graag van je....

Shanneke 01-10-10 21:58

Chrisl,

Het is gelukt, ik heb ze allemaal terug, met behoud van mijn smsjes, een beetje in paniek blijkbaar voor niks.

Bedankt hé!!:cool:

King1987 01-10-10 22:01

Mooi :)

Dan kan deze op slot!
Have fun met je iPhone!

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.