iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   met bankaart aanmelden voor iTunes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/73583-bankaart-aanmelden-voor-itunes.html)

schampie 01-10-10 14:22

met bankaart aanmelden voor iTunes
 
ik wil met gewone bankkaart aanmelden maar dat lukt me niet, er zijn veel mensen met dit probleem hoor !!!

maar een visa koop ik niet uit principe hé, maar er zijn nog mogelijk heden hoop ik toch, ik heb ook gebeld maar ze verwijzen dan weer naar de site van apple, maar daar vind ik dan niets, help wie helpen kan.
ik wil ook wel apps op de I-Phone 4 zetten maar nu gaat dat niet hé.

ik werk met imac besturing is snow leopard

Chrisl 01-10-10 14:26

Je kan ook een iTunes account met click and buy aanmaken. Dit ipv een creditcard.

glaantje 01-10-10 14:40

Of wat giftcards kopen en geen betalingsmogelijkheden toevoegen.

schampie 01-10-10 15:30

bedankt maar vind dit te moeilijk sorry, home banking lukt me goed, maar ja ik ken er ook niet veel van hé, het is jammer dat je daar iets ander moet voor gebruiken
onze kaart gaat bijna overal, als ze pas versturen als het geld op hun rekening staat, is dat toch opgelost, maar ja ze zullen voor mij en al die andere mensen niet veranderen denk ik, maar als je iets koop via nederland is het ook meestal zo, maar daar kan je gewoon vragen voor een iban nummer en een overschrijving te doen !

toch bedankt voor jullie reactie's prettig weekend

Jazzamataz 01-10-10 15:35

Jaja, duidelijk verhaal :D

Delvenaartje 01-10-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schampie (Bericht 574748)
bedankt maar vind dit te moeilijk sorry, home banking lukt me goed, maar ja ik ken er ook niet veel van hé, het is jammer dat je daar iets ander moet voor gebruiken
onze kaart gaat bijna overal, als ze pas versturen als het geld op hun rekening staat, is dat toch opgelost, maar ja ze zullen voor mij en al die andere mensen niet veranderen denk ik, maar als je iets koop via nederland is het ook meestal zo, maar daar kan je gewoon vragen voor een iban nummer en een overschrijving te doen !

toch bedankt voor jullie reactie's prettig weekend

Nou vraag je een reactie hé, en dan krijg je GOEDE antwoorden en dan ga je zo reageren hé?
Giftcards vond ik best een goede hé, die kun je betalen in de winkel met je BANKPAS hé, en dan kun je het invoeren bij iTunes hé?

hehehe.. :D

schampie 01-10-10 15:53

bankpas is toch ooke credit card !!!
het is niet persoonlijk bedoelt hé, prettig weekend
:)

Jazzamataz 01-10-10 16:13

Nee bankpas is geen CC. Bankpas moet er geld op je rekening staan om te betalen, bij een CC niet (uiteindelijk moet je wel een keer betalen natuurlijk).

sapermun 04-10-10 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz (Bericht 574776)
Nee bankpas is geen CC. Bankpas moet er geld op je rekening staan om te betalen, bij een CC niet (uiteindelijk moet je wel een keer betalen natuurlijk).

moet niet persé hoor :rolleye:

Delvenaartje 05-10-10 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sapermun (Bericht 576969)
moet niet persé hoor :rolleye:

Hehehehe!

Ik snap het probleem niet, haal gewoon een giftcard met een bepaald bedrag en 'waardeer' deze op.. heb je geen Creditcard nodig en ben je klaar met je bankpas!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.