iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Google Apps integreren in Iphone 4.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/73636-google-apps-integreren-iphone-4-1-a.html)

daduk 01-10-10 21:32

Google Apps integreren in Iphone 4.1
 
Hallo allen,

Sinds vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een Iphone 4. Hiervoor nooit een Iphone gehad, wel verscheidene andere Apple producten.

Nu mijn vraag. Ik heb een eenmanszaak waarbij ik met Google apps werk voor mijn mail en agenda taken. Ik vind Google Apps erg fijn en wil deze nu ook graag integreren op mijn Iphone. Ik wil dus dat de native mail client/app en calendar op mijn Iphone syncen met Google Apps mail en calendar.

Let wel ik heb dus geen Gmail account maar een Google Apps account.

Iemand een idee of dit kan en werkt met software 4.1 op de Iphone?

Alvast dank.

Daduk

Operafreak 01-10-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daduk (Bericht 575123)
Hallo allen,

Sinds vandaag ben ik de gelukkige bezitter van een Iphone 4. Hiervoor nooit een Iphone gehad, wel verscheidene andere Apple producten.

Nu mijn vraag. Ik heb een eenmanszaak waarbij ik met Google apps werk voor mijn mail en agenda taken. Ik vind Google Apps erg fijn en wil deze nu ook graag integreren op mijn Iphone. Ik wil dus dat de native mail client/app en calendar op mijn Iphone syncen met Google Apps mail en calendar.

Let wel ik heb dus geen Gmail account maar een Google Apps account.

Iemand een idee of dit kan en werkt met software 4.1 op de Iphone?

Alvast dank.

Daduk

Mijn ervaring is dat het perfect werkt. Ik synchroniseer mijn Gmail account (mail en contacten) met zowel de Mac als de iPhone. Waar ik ook iets in wijzig of toevoeg, de andere twee worden keurig ge-updated. En ik kan altijd en overal bij mijn gegevens.

King1987 01-10-10 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 575137)
Mijn ervaring is dat het perfect werkt. Ik synchroniseer mijn Gmail account (mail en contacten) met zowel de Mac als de iPhone. Waar ik ook iets in wijzig of toevoeg, de andere twee worden keurig ge-updated. En ik kan altijd en overal bij mijn gegevens.

Ik citeer:

Citaat:



Let wel ik heb dus geen Gmail account maar een Google Apps account.
Dus jij hebt precies wat de TS niet heeft ;)

daduk 01-10-10 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 575139)
Ik citeer:



Dus jij hebt precies wat de TS niet heeft ;)

Ehhm, precies.

het gaat om Google Appsssss

Operafreak 01-10-10 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daduk (Bericht 575142)
Ehhm, precies.

het gaat om Google Appsssss


Sorreeee... lezen is ook een kunst, inderdaad.. :D :O

daduk 01-10-10 22:56

Opgelost, het werkt godzijdank gewoon!! Jihaaa

King1987 01-10-10 23:01

Fijn dat het werkt! :)

Kan deze op slot!

Veel plezier met je iPhone!

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.