//

Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt?

Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik ben nog maar net nieuw hier. Ik heb sinds 3 dagen mijn eerste apple iPhone en zit met een vraagje. Ik zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-10, 16:06
Striki1990 Striki1990 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard Gaan je aangekochte apps verloren als je een nieuwe iPhone koopt?

Hey allemaal,

Ik ben nog maar net nieuw hier. Ik heb sinds 3 dagen mijn eerste apple iPhone en zit met een vraagje. Ik zou graag de TomTom navigatie voor West-Europa kopen (59,99€), maar hoe zit het als je iets aan de hand krijgt met je iPhone en hij wordt omgeruild voor een andere? Ben je deze Apps dan kwijt?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Striki1990
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-10, 16:08
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Eenmaal gekocht kun je ze altijd gratis downloaden.
  #3  
Oud 02-10-10, 16:12
Striki1990 Striki1990 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie
Dus ook als je ze niet gesynchroniseerd hebt met iTunes? En ze blijven dus niet gekoppeld aan een bepaald toestel zodat als je een nieuw toestel krijgt (bij schade of defecten) je deze betaalde apps opnieuw kan downloaden zonder opnieuw te moeten betalen?
Indien je deze nu per ongeluk verwijderd van je iPhone, kan je ze dus ook opnieuw downloaden?
Sorry voor de onzekerheid, maar 59,99€ is nogal veel geld, daarmee dat ik wat zekerheid wil.
Is de navigatie van TomTom West-Europa doorgaans aan te raden?
  #4  
Oud 02-10-10, 18:34
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Zoals iMario al zegt kan je gekochte apps altijd opnieuw gratis downloaden. En omdat dit al meerdere keren aan bod is gekomen gaat dit topic dicht.

~Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke firmware staat er op een ipad als je hem nu nieuw koopt? borgqueenx iPad algemeen 22 24-09-10 18:59
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 21:36
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... zuhoor iTunes 9 31-08-09 17:15
Zogenaamde synchronisatie m ander toestel wrdr gegevens verloren zullen gaan, oplos? YvonneP iTunes 0 24-08-09 12:53
Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? iPhone3G-er Archief 1 11-07-09 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.