//

Agenda app gezocht

Agenda app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een beginnersvraag, aangezien ik van het syncen en iCal in andere discussies nog niet veel begreep. Nu ben ik naar het volgende op zoek: een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-10, 22:42
kvr kvr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard Agenda app gezocht

Een beginnersvraag, aangezien ik van het syncen en iCal in andere discussies nog niet veel begreep. Nu ben ik naar het volgende op zoek: een agenda app (eventueel met to do's) die mijn vriend en ik beiden kunnen installeren op onze iphones, gebruiken en delen met elkaar.

Momenteel werk ik met PI lite als agena (ivm wekelijks overzicht) voor privé op mijn iphone. Daarnaast heb ik een aparte to do app (gratis, niets bijzonders). Ik gebruik gmail maar geen google calender. Werk agenda/mail is gescheiden dus dit hoeft niet op iphone binnen te komen. Mijn vriend heeft sinds kort enige tijd een iphone 3GS. Hij laat zijn 'ziggo' mail binnenkomen op zijn iphone (sturen lukt helaas nog niet.... maar dat is een ander iets wat nog opgelost moet worden).

Alvast bedankt voor de tips!

Karen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 10:49
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Wat je kunt doen is in Google calendar 2 agenda's maken, 1 voor jou en 1 voor je vriend. Hier kun je een kleur aan meegeven zodat ze te onderscheiden zijn. Als je vervolgens Pocket Informant (ik zou wel de volledige versie nemen) laat syncen met google calendar, en je vriend ook, hebben jullie allebei je agenda's en die van elkaar tot je beschikking.
Voordeel is dat je ook meteen een Todo app hebt, waarbij de taken indien gewenst getoond worden in de agenda. Middels een account bij Toodledo kun je ook de taken syncen en op verschillende iPhones krijgen.
  #3  
Oud 07-10-10, 20:41
kvr kvr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Bedankt atek! Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.
  #4  
Oud 13-10-10, 07:08
atek atek is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Sneek
Berichten: 60
Standaard

Geen dank, heb het zelf op de zelfde manier ingesteld en ben er erg tevreden over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kasboek app. gezocht Mosselman iPhone Apps 8 25-09-14 23:58
Cydia App gezocht! jordywos Jailbreak apps en thema's 3 21-10-10 10:21
App gezocht KAY_W_BEE Jailbreak apps en thema's 0 08-08-10 14:04
App ontwikkelaar gezocht blaugrana Archief 0 04-05-09 14:23
App gezocht Trax Jailbreak apps en thema's 3 01-09-08 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.