//

spelletjes downloaden via app store

spelletjes downloaden via app store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , ik heb sinds de zomervakantie een ipod touch(8 gb) en er nooit echt problemen mee gehad. Maar als ik nu via wi-fi, naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-10, 18:20
mosje8 mosje8 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard spelletjes downloaden via app store

hallo ,

ik heb sinds de zomervakantie een ipod touch(8 gb) en er nooit echt problemen mee gehad. Maar als ik nu via wi-fi, naar de app store ga op mijn ipod en ik klik een gratis spelletje aan die ik wil gaan downloaden geeft hij aan: account verifiëren vereist. En als ik dan op ga door klik moet ik mijn betaal gegevens invullen, terwijl het een gratis spelletje is. Hoe kan ik dit anders instellen en/of hoe kan ik gewoon gratis spelletjes downloaden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-10, 18:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mosje8 Bekijk bericht
hallo ,

ik heb sinds de zomervakantie een ipod touch(8 gb) en er nooit echt problemen mee gehad. Maar als ik nu via wi-fi, naar de app store ga op mijn ipod en ik klik een gratis spelletje aan die ik wil gaan downloaden geeft hij aan: account verifiëren vereist. En als ik dan op ga door klik moet ik mijn betaal gegevens invullen, terwijl het een gratis spelletje is. Hoe kan ik dit anders instellen en/of hoe kan ik gewoon gratis spelletjes downloaden?
Geef dan gewoon alles in alsook je betaal gegevens dan, een gratis spelleke blijft gratis zolang er gratis bij bijft staan dus het zal alvast niet van uw rekening gaan. .
  #3  
Oud 06-10-10, 18:32
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

En wellicht is het eenmalig om te verifiëren.....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spelletjes e.d. downloaden Sylvia Archief 1 26-08-08 21:20
App Store, hoe downloaden ? Srcane Archief 1 01-08-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.