Apps syncen niet na 4.x upgrade discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar 4.0 / 4.01 / 4.1 syncen mijn apps niet automatisch na elke upgrade of restore vanuit iTunes. Ook de locaties op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps syncen niet na 4.x upgrade
Sinds de upgrade naar 4.0 / 4.01 / 4.1
syncen mijn apps niet automatisch na elke upgrade of restore vanuit iTunes. Ook de locaties op het scherm en de mappenstructuur ben ik kwijt. Alle andere zaken, muziek, instellingen etc, gaan verder prima. Dat betekent dat ik na elke restore / upgrade al mijn 80 apps met de hand moet aanvinken en weer op de juiste plaats in de juiste mappen moet zetten, erg omslachtig en irritant. iemand een idee hoe dit op te lossen ?
Fenestras morituri erant, liber origo causidicus te salutant. Laatst gewijzigd door rolandbreedveld; 12-10-10 om 15:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutcode (0xE8003FFE) oplossing? Apps. syncen niet. | Econz | iTunes | 0 | 19-03-11 22:16 |
Beltonen syncen maar niet apps | Robink | iTunes | 2 | 09-03-11 22:22 |
3.1.2 Blackra!n Jailbreak, Mijn Apps Syncen niet meer | Brendanoz | Archief | 5 | 22-12-09 22:41 |
[Apps] Niet bevoegd om te syncen | Jensteh | Archief | 3 | 12-11-08 14:53 |
|
|