iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wie kan me helpen,emoticons op iPhone 4 te installeren? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/74845-wie-helpen-emoticons-op-iphone-4-installeren.html)

Tinkelbell.36 12-10-10 15:57

Wie kan me helpen,emoticons op iPhone 4 te installeren?
 
Wie van jullie kan me helpen om de emoticons te installeren aub?

Ik heb ze gedownload,en ze verschijnen niet bij mijn "berichten" als ik op dat wereldbolletje druk.

Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt!

Bomans 12-10-10 16:06

Installeer Emoji Free uit de appstore, open de app en volg de stappen.

Werkt perfect.

Tinkelbell.36 12-10-10 16:09

Lukt niet bij mij :-(

Ik zet het in japans,en ik kan de werelbol enkel veranderen in belgie,nederland,japans,maar niet naar emoticons.

Als ik op de applic druk van de emoticons,dan komt er een wit scherm,met een heleboel emoticons als je op da +'je drukt,maar begrijp er niets van.

Bomans 12-10-10 16:16

Als je die app hebt geïnstalleerd moet je gaan naar instellingen - algemeen - toetsenbord - internationale versies

voeg toetsenbord toe en selecteer Emoji

Tinkelbell.36 12-10-10 16:18

Heb ik allemaal gedaan,en er staat emoji software ....

maar helaas,bij mijn berichten als ik op de wereldbol klikt,verschijnen de emoji's niet.

Doe ik nu iets verkeerd,ik begrijp er niets van.

Bomans 12-10-10 16:20

Heb je de app met dit icoon?

http://www.whiteandblack.co.nz/wp-co...-App-Store.jpg

Tinkelbell.36 12-10-10 16:21

Ja,die heb ik op scherm staan,en als ik daarop klik,dan komt er een wit scherm,en als ik op da plusje druk,komen er meerdere emoticons tevoorschijn,maar begrijp niet wat je ermee moet doen.Je kan ze verbinden en zo,staat erbij,maar ik wil die emoticons kunnen gebruiken bij mijn berichten.

Bomans 12-10-10 16:23

Er stond toch in de app wat je moest doen de eerste keer dat je hem opende.
Zoals ik ook al zei in de vorige reply.

instellingen - algemeen - toetsenbord - internationale versies

voeg toetsenbord toe en selecteer Emoji


Ik heb het zojuist gedaan en het werkt perfect.
Ik kan door op de wereldbol te drukken emoticons toevoegen.
Maar het Japanse toetsenbord heb je nergens voor nodig.

Tinkelbell.36 12-10-10 16:25

Heb ik zo gedaan,want staat aangevinkt,met iets achter van emoji software,maar niet te zien bij mijn berichten.
Komt het bij jou dan tevoorschijn als je klikt op da werelbolletje bij je berichten?

wouter1981 12-10-10 16:26

Bij mij gaf hij bij berichten in eerste instantie ook niet het Emoji toestenbord. Al wel in mail bv. Maar na een reboot kan ik m ook in berichten selecteren.

Tinkelbell.36 12-10-10 16:28

Dus de iPhone uitzetten,en dan terug opstarten en dan komen ze wel tevoorschijn bij het werelbolletje?

Tinkelbell.36 13-10-10 11:43

Het is gelukt!Bedankt!

wouter1981 13-10-10 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tinkelbell.36 (Bericht 584190)
Het is gelukt!Bedankt!

Door de reboot?

Tinkelbell.36 13-10-10 23:03

Hey Wouter,

ja door de reboot,bedankt!

Wat ik nu wel heb is:als ik een smsje zend met een emoticon,dan komt dat bij die andere terecht als een letter ipv de emoticon en als zij dan een emoticon stuurt naar mij,is het ook een letter.

Wat kan ik daaraan doen?
Groetjes en bedankt!

xprog 14-10-10 21:10

De andere partij moet ook een iPhone bezitten.

iSjorzz 02-11-10 01:28

Bij mij werkte dit ook meteen, zonder reboot. Let wel op dat je de jusite emoji free installeert; er zijn er een hele hoop die je toch proberen iets te laten betalen. Zolang je de aap :) linksonderin hebt, zit je goed.

FERZX9R 01-12-10 17:04

[FONT=Helv][SIZE=2][FONT=Helv][SIZE=2]Hetzelfde probleem hier, App geïnstalleerd, vervolgens de stappen doorgelopen, echter geen Emoji te vinden in de lijst.

Vervolgens iPhone uitgezet en na opstarten stond hij er netjes tussen.
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.