iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Abn amro saldo App, geeft probleem aan (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/75079-abn-amro-saldo-app-geeft-probleem.html)

miepmiep 14-10-10 16:19

Abn amro saldo App, geeft probleem aan
 
hai,

ik heb hier een iPhone 3gs 16 gb (overgekocht), hiervoor is hij door een ander gebruikt..
ik heb abn amro saldo app geinstalleerd, tijdens het inloggen geeft hij een probleem aan namelijk : '''deze app is al gekoppeld aan een andere rekeningnummer. op www..blabla kunt u aangeven dat de bestaande koppeling opgeheven dient te worden'' ..
Waarschijnlijk gaat het om de rekening van de vorige gebruiker, aangezien ik niet in zijn rekening kan inloggen kan ik het ook niet opheffen (contact is ook onmogelijk..)

wat kan ik nu doen om toch mijn eigen rekening nummer te koppelen aan deze app? :confused:

Jazzamataz 14-10-10 16:30

App verwijderen en onder je eigen iTunes account opnieuw downloaden. Ik zou zowiezo heel de phone resetten en als nieuw aan iTunes hangen en syncen met je eigen apps.

miepmiep 14-10-10 16:32

Maar verdwijnt na het reset de jailbreak en de nieuwe software 4.0.2 enz niet?? heb namelijk geen verstand om dat opnieuw te installeren dat is allemaal door de vorige gebruiker gedaan..

miepmiep 14-10-10 19:27

Ik heb intussen ''alle inhoud op iphone verwijderd'' en ''alles opnieuw ingesteld'' vervolgens de App van abnamro opnieuw gedownload. maar tijdens aanmelden geeft hij weer de volgende fout: '''deze app is al gekoppeld aan een andere rekeningnummer. op www..blabla kunt u aangeven dat de bestaande koppeling opgeheven dient te worden'' ..

hoe kan dat?

wouter1981 14-10-10 19:48

Dat komt omdat het UDID van die iPhone al is gekoppeld met de rekening van de vorige eigenaar.

De nieuwe eigenaar van mijn oude toestel had dit probleem ook. Ik heb voor hem de ontkoppeling van dat UDID met mijn rekening moeten aanvragen.

miepmiep 14-10-10 21:44

is de enige oplossing dus contact opnemen met de vorige eigenaar? bestaat er geen andere mogelijkheid die dit probleem kan verhelpen? er zou toch wel een andere mogelijkheid moeten zijn?

cooper72 15-10-10 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miepmiep (Bericht 585458)
is de enige oplossing dus contact opnemen met de vorige eigenaar? bestaat er geen andere mogelijkheid die dit probleem kan verhelpen? er zou toch wel een andere mogelijkheid moeten zijn?

De bank kan altijd aan de hand van je UDID de koppeling tussen je iPhone en hun systemen verbreken. Gewoon even met ze bellen, duidelijk maken dat de oude eigenaar uit beeld is en je probleem wordt opgelost.. Spreek uit eigen ervaring ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.