//

Apps

Apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is er met het binnenhalen van de Apps aan de hand? Als ik een update of nieuwe app binnen wil halen op de iphone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-10, 21:47
Benny16 Benny16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard Apps

Wat is er met het binnenhalen van de Apps aan de hand?
Als ik een update of nieuwe app binnen wil halen op de iphone, loopt hij vast en blijft de app grijs en op "wachten".
Als ik de iphone aan de computer koppel (itunes), zie ik de app wel op de computer maar dan nog bij het synchroniseren blijft op de icoon op de iphone grijs en op "wachten".
Dit is buiten gewoon vervelend.
Wat is er aan de hand? Doe ik iets fout? Komt dit bij iemand bekend?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 22:43
oroprax oroprax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard Apps die niet geladen willen worden op iPhone

Precies hetzelfde probleem. Wie weet de oorzaak en heeft een oplossing?
  #3  
Oud 16-10-10, 07:34
fastrabbit fastrabbit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Ook mij lukt het (sinds gisterenmiddag?) niet meer om apps te downloaden van de appstore. Het blijft op "wachten" staan. Muziek downloaden van itunes lukt ook niet. Ook dat blijft op "wachten" staan.
De melding 'kopen niet mogelijk' kwam ook nog langs toen ik de telefoon uit en aan had gezet nadat het downloaden niet lukte.
Op dit moment staat een liedje dat ik probeerde te downloaden nog steeds in de wachtstand om te worden gedownload.
Is er iemand al achter wat er aan hand is?
Het lijkt op een storing in itunes en appstore.
  #4  
Oud 16-10-10, 09:22
fastrabbit fastrabbit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Het probleem doet zich ook voor in in mijn computer. Als ik een app wil downloaden via itunes (itunes-store) op mijn computer dan krijg ik een time out error. Zoeken naar apps werkt wel, maar het downloaden dus niet. Zelfs gratis apps zijn niet te downloaden.
Dit versterkt mijn vermoeden dat er een storing is in de itunes-store en app-store.
  #5  
Oud 18-10-10, 22:42
oroprax oroprax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Wat mij verbaast is dat er zo weinig meldingen zijn van dit probleem, dus denk ik dat het probleem niet bij de itunes- of app-store ligt. Of komt er een nieuwe FW: 4.2, die dit probleem verhelpt?
Nog beter een techneut, die een directe oplossing heeft. Kom maar door!
  #6  
Oud 19-10-10, 19:05
fastrabbit fastrabbit is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Het probleem is bij mij opgelost, althans ik heb er geen last meer van. Waarschijnlijk was het probleem te wijten aan mijn internetverbinding thuis, want via 3G ging alles goed, zo merkte ik later. Hoe dan ook, het werkt weer zoals het zou moeten.
  #7  
Oud 20-10-10, 10:04
oroprax oroprax is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Het probleem van de grijze ikonen in 'de wachtstand', is geheel opgelost door de iPhone helemaal uit te zetten. Bingo! Maar wat de oorzaak is geweest is nog een raadsel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 21:31
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store imagine iPhone Apps 2 09-03-09 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.