//

Ik wil dat alle apps me vergeten

Ik wil dat alle apps me vergeten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede dag, Ik had firmware 4.0 en zat te wachten op de jailbreak van 4.1. Toen die uit kwam wilde ik me iphone lekker schoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-10, 11:46
djpommes djpommes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard Ik wil dat alle apps me vergeten

Goede dag,

Ik had firmware 4.0 en zat te wachten op de jailbreak van 4.1. Toen die uit kwam wilde ik me iphone lekker schoon maken dus ik d8 ff helemaal opnieuw te beginnen. Hen via itunes eerst een fabrieks intellingen restore gedaan met update. En daarna gejailbroken met limera1n.

Tevens had ik een nieuw nummer aangevraagt bij t-mobile ivm stalken.

Toen alles klaar was wilde ik me whatsapp instellen met me nieuwe nummer. Maar zag ik dat me oude nummer nog onthouden was. En meer apps loggeb automatsch in op oude accs. Ik wil alle onthouden dingen weg hebben van me iphone. Hoe?

Ik zat te denken aan ssh in me iphone -> copy all -> del ?
Maar dat zal niet de beste optie zijn? XD

Sorry voor de uitleg maar dan is het hopelijk allemaal duidelijk

Ted
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-10, 11:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De enige manier die ik zo kan bedenken is de iPhone herstellen in iTunes en daarna GEEN backup terug zetten... Eventueel zelfs een volledige reset uitvoeren voor de tijd.
  #3  
Oud 18-10-10, 12:02
djpommes djpommes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
De enige manier die ik zo kan bedenken is de iPhone herstellen in iTunes en daarna GEEN backup terug zetten... Eventueel zelfs een volledige reset uitvoeren voor de tijd.
Dat heb ik ook gedaan. Daarom vond ik het zo raar. Ik heb niks terug gezet. Alleen me contacts gesync. Voor de rest alles handmatig er op gezet.
  #4  
Oud 18-10-10, 13:42
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Denk dat je dan een nieuwe account moet maken in I tunes. Die zal de instellingen wel onthouden.
  #5  
Oud 20-10-10, 15:44
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Er zijn ook apps die je instellingen op de server van de developer onthouden d.m.v. je device ID. Bij zulke apps maakt het dus niet uit of je je hele telefoon opnieuw installeert of een compleet ander nummer erin zet. Er vervelend wanneer je je telefoon aan iemand anders geeft/verkoopt die toevallig dezelfde app gaat gebruiken.
__________________

  #6  
Oud 20-10-10, 17:29
djpommes djpommes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben.cc Bekijk bericht
Er zijn ook apps die je instellingen op de server van de developer onthouden d.m.v. je device ID. Bij zulke apps maakt het dus niet uit of je je hele telefoon opnieuw installeert of een compleet ander nummer erin zet. Er vervelend wanneer je je telefoon aan iemand anders geeft/verkoopt die toevallig dezelfde app gaat gebruiken.
Ja aan zoiets zat ik ook al te denken. Wel minder maarja anyway tnx voor de reacties mag van mij gelocked worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 apps gezocht (ben de titel ervan vergeten) greenbeauty Jailbreak apps en thema's 6 18-06-10 15:12
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 21:31
iTunes denkt dat ik mijn iPhone wil herstellen M1ch3l iTunes 3 17-03-09 23:54
alle apps hangen, wil totale restore! stefaaaan iPhone Apps 6 29-01-09 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.