//

Hardloop app ervaring

Hardloop app ervaring discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone/iPod touch gebruikers, Eerder hebben wij een hardloop applicatie ontwikkeld. Na twee jaar is het project verouderd en is het tijd voor een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-10, 10:42
dreamixstudio dreamixstudio is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard Hardloop app ervaring

Beste iPhone/iPod touch gebruikers,

Eerder hebben wij een hardloop applicatie ontwikkeld. Na twee jaar is het project verouderd en is het tijd voor een nieuwe betere versie.

Als ontwikkelaar luisteren wij graag naar de vraag/ervaring van gebruikers om een applicatie te verbeteren. Er bestaan verschillende grote applicaties zoals RunKeeper, Nike+GPS, MiCoach en Trainer (oud project), maar zijn wij opzoek naar jullie mening wat goed aan de applicatie is en wat verbeterd kan worden.

De applicatie zal niet zoals runkeeper een hele website krijgen waarop je kan inloggen, maar zijn wij een manier aan het bekijken om gegevens door de gebruiker zelf op te kunnen slaan dmv social media/mail enz.

Ben jij een ervaren of beginnende hardloper? Graag horen wij jouw ervaring!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-10, 18:00
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik ben een beginnend hardloper en gebruik iMapMyRun icm. een iPhone 4.
Dit bevalt erg goed dankzij de volgende functies:

- Live tracking op een kaart dmv. Gps
- Gesproken feedback om de minuut met de tijd, afstand, huidige snelheid en gemiddelde snelheid. Het enige minpunt in deze optie is dat de iPod icm. iMapMyRun door de muziek heen praat en deze niet dempt.
- de mogenlijkheid dat anderen mij live kunnen zien op een kaart. (alleen mensen van wie ik aangeef dat dat mogelijk is.
- Je workouts terug kunnen zien, zowel in kaartvorm, als in textuele vorm waarbij afstanden, snelheden e.d. Te zien zijn.
- Het feit dat de gratis app al deze functionaliteiten heeft.

Mindere punten van deze app zijn:

- de onoverzichtelijke site.
- het feit dat je niet goed je snelheid kunt aflezen in de app. (in de app kun je geen km/h zien maar min./km)
- het feit dat er geen vergelijking tussen de verschillende workouts is in de app zelf.
- geringe mogenlijkheid om door anderen gelopen routes terug te zien. (is op de site mogelijk. Maar niet in de app.

Dingen die ik niet al gebruiken in een run app.

- direct koppelingen met Twitter, hives of Facebook. Ik post zelf well runs als ik een mijlpaal heb behaald, maar ik will niet dat iedere run die ik doe meteen op de diverse sites worden gepublished.

Ik hoop dat jullie iets aan deze opmerkingen hebben, en ik kijk uit naar een eventueel nieuwe app.

Remy
Reageren

Labels
ervaring, hardlopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaring henkenmirella Archief 1 19-08-09 19:44
Valse App Store updates - Meer mensen ervaring hier mee? iMario iPhone Apps 47 08-03-09 20:42
Hardloop programma? vdvorst iPhone Apps 1 25-10-08 16:59
Ervaringentopic: Heeft iemand ervaring met (App Store-applicatie) jerrycan iPhone Apps 8 05-08-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.