//

Walkie talkie apps?

Walkie talkie apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Een vraag. Ik zag bij Tip v/d dag dat het ging over Walkie Talkie apps op je iPhone. Ik dacht HELEMAAL TE GEK GAAF! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-10, 13:01
sajerlin sajerlin is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard Walkie talkie apps?

Hoi,

Een vraag. Ik zag bij Tip v/d dag dat het ging over Walkie Talkie apps op je iPhone. Ik dacht HELEMAAL TE GEK GAAF! Dus heb zo een beetje alle apps geprobeerd die in dit artikel staan. Helaas konden all deze apps deze jongen niet bekoren. Ze werkten naar mijn mening voor geen knaak. De enigste die redelijk werkte was PushToTalk, dit was overigens ook de enigste die 3G ondersteunde.
Maar omdat ie elke opname moet laden en afspelen word het een warboel als je met 3 of meer man in een gesprek zit. Dan praat je totaal langs elkaar heen op een gegeven moment.

Mijn vraag is dus of iemand anders een vergelijkbare app heeft waar je met meerdere mensen in een gesprek kunt? Dus een soort "Walkie Talkie" app.
Zou ideaal zijn als ie dit ook over 3G doet, maar als dat niet zo is mag ie ook vermeld worden.

Gij zijt bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Walkie Talkie App verbinden Met iPad en iPod touch 3G. mathijs666 iPad Apps 4 27-07-10 20:41
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? Antonio6 Archief 2 03-08-09 20:31
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store imagine iPhone Apps 2 09-03-09 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.