//

Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet)

Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik had een klein probleempje, mijn wifi werkte niet meer dus een herstel actie uitgevoerd en nu doet hij het weer gelukkig. ALLEEN ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-10, 19:09
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet)

Beste lezers,

Ik had een klein probleempje, mijn Wi-Fi werkte niet meer dus een herstel actie uitgevoerd en nu doet hij het weer gelukkig.

ALLEEN ik had met APP store app een backup gemaakt alleen als ik nu het programmatje opent (app store app) dan vind hij niks.

maar als ik ga kijken in IFILE dan ziet hij ze weer wel !!!
maar dan staan ze onder /var/mobile/library/preferences/appbackup/tarballs

maar wie weet WAAR ik ze moet neerzetten, zodat ik ze weer zichtbaar krijg in mijn homescreen ???

ik wacht op de goude tip

ps. /var/mobile/applications heb ik geprobeerd, maar geen succes helaas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-10, 20:21
Guest-090420131051
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Recht's klikken op je iPhone in iTunes en dan reservekopie terugzetten? En is je iPhone geautoriseerd? Weet niet precies hoe je dat doet (google is je vriend)
  #3  
Oud 29-10-10, 21:53
druppers druppers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 37
Standaard

Ja de reserve kopie terug gezet
Dat is het niet
En hiervoor werkte hij wel 1 week geleden daarom

ik had de ontwerper van die applicatie gemaild en die vroeg of er 2 bestanden erin stonden en die staan er ook in.

dus ik heb hem gewoon de 4.1 software weer opnieuw gegeven en vanaf 0 begonnen (neem je teminste ook niet al je oude zooi mee)

Laatst gewijzigd door druppers; 04-11-10 om 08:51.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store werkt niet meer? Linn iPhone Apps 4 17-01-16 16:49
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.