iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   What's App kopen lukt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/77158-what-s-app-kopen-lukt-niet.html)

liekeklaassen 08-11-10 01:06

What's App kopen lukt niet
 
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Mijn broer en ik wilden graag de app What's App kopen voor op onze Iphones. Ik had hem al via een vriend, dus mijn broer zou hem aanschaffen op zijn Iphone 3GS. Bij hem kreeg hij alleen een foutmelding dat er iets mis was met de betaling, dat het niet werd geaccepteerd.

Hierop heb ik bij mij What's App eraf gegooid om het op mijn Iphone 4, via zijn account want mijn account kan geen betaalde dingen kopen, te downloaden, maar ook hier kwam eruit dat het niet lukte. Wel kunnen we nog andere betaalde apps kopen, hij doet alleen zo gek bij What's App.

Als we de betalingsmogelijkheden willen updates (clickandbuy) komt er daar te staan 'Reeds eerdere betalingen geauthoriseerd'. Iemand enig idee hoe wij alsnog aan What's App kunnen komen, zonder het via een andere account te moeten krijgen?

XIII 08-11-10 01:10

Wellicht kan die vriend die hem eerder voor jou gekocht heeft de App nog eens kopen en nu aan je broer cadeau doen?

iPhone-applicaties cadeau geven nu mogelijk in iTunes - iPhone - iPhoneclub.nl

(hm, dat is wel *via* een andere account; maar je broer krijgt hem dan cadeau op zijn account)

liekeklaassen 08-11-10 12:05

Dus als ik het goed begrijp, moet ik via een account die de app al heeft hem schenken, zoals hierboven in die link staat, aan mijn broers / mijn account. Moet deze persoon er dan nog een keer voor betalen of niet? Want dat zou een beetje lullig zijn..

Iphone3Gs 08-11-10 12:24

Je kunt ook via de apple site met de account van jou broer kijken welke betaal middel aangevinkt is, misschien kan het hier ook aan liggen.

maar je vriend kan hem natuurlijk nog een keertje schenken, volgens mij moet je dan nog een keertje betalen, maar dat weet ik dus niet echt heel erg zeker

liekeklaassen 08-11-10 12:27

Ik heb al gekeken bij zijn betaalmethode, en daar staat dus clickandbuy. Maar het rare is dat we alleen What's App niet kunnen kopen, andere betaalde apps kunnen we wel downloaden. Als ik dan clickandbuy opnieuw wil aangeven komt er bij te staan: U heeft reeds eerdere betalingen geauthoriseerd. En als ik dan weer door klik naar iTunes staat er dat de creditcard niet geaccepteerd word, terwijl ik dus helemaal geen creditcard heb!.. Vage shit dit allemaal..

XIII 08-11-10 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liekeklaassen (Bericht 597561)
Dus als ik het goed begrijp, moet ik via een account die de app al heeft hem schenken, zoals hierboven in die link staat, aan mijn broers / mijn account. Moet deze persoon er dan nog een keer voor betalen of niet? Want dat zou een beetje lullig zijn..

Ja, uiteraard moet hij betalen voor hij het (1 keer) cadeau kan geven.

Deze App kost toch maar 79 cent? Die kan je broer hem dan toch cash betalen?

Alnilosa 08-12-10 23:02

Whatsapp doet het bij mijn iPhone 4 ook niet melding is. Betaalmethode niet geadapteerd
Kan het zijn dat de app nog niet klaar is voor de iPhone 4 of zijn er mensen die er wel mee rondlopen?

Rowinvd 08-12-10 23:39

Werkt prima met de iPhone4.

Alnilosa 09-12-10 01:09

Dus die app kon je moeiteloos kopen en heb je viber ook kunnen aanschaffen want dat lukt hier Ook niet

bakkietje 09-12-10 03:16

Werkt inderdaad prima met iPhone 4.

Ik doe mijn aankopen via een pre-paid iTunes card.
Nog nooit problemen mee gehad.

Alnilosa 09-12-10 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rowinvd (Bericht 612452)
Werkt prima met de iPhone4.

Hoe heb jij jailbreak geinstalleerd

jorina 10-12-10 12:25

'Gelukkig' hebben jullie hetzelfde probleem. Ik probeer al dagen de whatsapp binnen te halen, maar het lukt niet.

Andere betaalde apps lukken wel.

Wat te doen als ik hem toch wil en niemand hem mij kan schenken??

Alnilosa 10-12-10 14:24

Geeft nix gewoon pingchat ophalen bij de appshop werkt prima en is gratis **** die whatsapp

Rowinvd 10-12-10 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alnilosa (Bericht 612513)
Hoe heb jij jailbreak geinstalleerd

Ja, maar het werkt ook zonder jailbreak.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.