//

Problemen met applicaties updaten / bijwerken

Problemen met applicaties updaten / bijwerken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Even je iPhone herstarten. App zou wel moeten geïnstalleerd zijn....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-10, 09:15
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Even je iPhone herstarten. App zou wel moeten geïnstalleerd zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-11-10, 10:04
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

Ik heb ook +/- hetzelfde probleem.

Ik heb 'n nieuwe iPhone 4 sinds maandag. Ik configureerde 'm uit 'n reservekopie van m'n "oude" iphone 4 en kon niks meer updaten. Gisteravond heb ik 'm als nieuwe geconfigureeerd, en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb echter nooit Shipfinder gedownload of geïnstalleerd...

Ik krijg dus steeds de melding dat er een extra verificatie nodig is voor de iTunes store. Ik moet meerdere malen mijn Apple ID wachtwoord ingeven, en na heel lang wachten krijg ik dan pagina waarop al mijn gegevens staan. Daar moet ik mijn CVC code van mijn VISA kaart ingeven en tap ik vervolgens op "gereed" of "ga". Opnieuw een lange laad/wachttijd, waarna er doodleuk de melding dat de iTunes Store momenteel deze bewerking niet kan uitvoeren en dat ik het later opnieuw moet proberen op het scherm verschijnt.

Ik probeer het nu al 3 dagen, heb heel het internet afgeschuimd op zoek naar 'n oplossing in zowel het Nederlands als het Engels. Blijkt dat veel mensen het probleem hebben, maar dat er nergens een oplossing lijkt te zijn....

Laatst gewijzigd door neoflux; 17-11-10 om 11:32.
  #23  
Oud 17-11-10, 13:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen met App Store of App Store-applicaties
  #24  
Oud 17-11-10, 19:36
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard Updates en problemen

Ik had al een tijdje whatsapp, shazam, pingchat, msn en navigatie een tijdje erop staan. Maar toen kreeg ik meldingen van updates voor shazam en whatsapp. Het duurde zolang een dag voorbij en nog steeds niks, na een paar dagen heb ik me iphone 3gs maar hersteld naar fabrieks. Alles stond er weer normaal in. Nu probeer ik whatsapp te downloaden daar komt totaal geen verandering in van dat het wordt gedownload. Daarvoor had ik alles proberen opnieuw te downloaden voor dit geval maar kon whatsapp niet downloaden omdat het al geinstalleerd was volgens appstore :S

Ik weet ook eigenlijk niet totaal waar het aan ligt of wat dan ook. Wat zouden de problemen kunnen zijn eigenlijk?
  #25  
Oud 17-11-10, 20:20
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ik heb ook weleens last gehad van het updaten via de iphone zelf.
Later heb ik de iphone even opnieuw opgestart en aan itunes gehangen en toen alles even via itunes gedaan.
Daarna eigelijk nooit meer last gehad, en met de iphone 4 is het me ook nog niet gebeurt trouwens, denk dat het misschien een keer kan gebeuren als het downloaden van de update niet helemaal vlekkeloos verloopt en je dus een fout hebt zitten in de app.
  #26  
Oud 17-11-10, 21:18
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Als je niet kan updaten op je iPhone zelf, kan je gewoon de applicaties updaten via iTunes op je computer. Vervolgens synchroniseren en dan worden de applicaties op je iPhone ook geupdate.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #27  
Oud 17-11-10, 21:21
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

ik heb het geprobeerd via itunes paar dingen op een ding na whatsapp heb ik via app store gedownload via me iphone. Alleen die staat nu continu op wachten... Hoe krijg ik dat goed voor elkaar?
  #28  
Oud 17-11-10, 21:27
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

// Discussies samengevoegd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel Bekijk bericht
ik heb het geprobeerd via itunes paar dingen op een ding na whatsapp heb ik via app store gedownload via me iphone. Alleen die staat nu continu op wachten... Hoe krijg ik dat goed voor elkaar?
Na het synchroniseren komt WhatsApp ook op je computer te staan. Mocht dit toch niet het geval zijn, download hem dan nog eens via de AppStore op je computer (je hoeft er niet nogmaals voor te betalen). Daarna weer synchroniseren.
  #29  
Oud 17-11-10, 21:40
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

ik heb het geprobeerd op me pc via appstore synchroniseren maar itunes doet helemaal niks.
  #30  
Oud 17-11-10, 21:46
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel Bekijk bericht
ik heb het geprobeerd op me pc via appstore synchroniseren maar itunes doet helemaal niks.
Probeer dan eens de andere optie die ik net gaf:
1) Verwijder WhatsApp van je iPhone
2) Download WhatsApp via de AppStore in iTunes op je computer (nogmaals, je hoeft hier niet nog een keer voor te betalen)
3) Je iPhone synchroniseren
  #31  
Oud 17-11-10, 22:09
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

dat lukt niet, want als ik een icoontje vast hou beginnen ze te trillen. Nou trillen ze allemaal kan ze ook verwijderen omdat whatsapp wachtend staat kan ik die niet verwijderen.

Ik snap de opties wel maar als ik whatsapp niet kan verwijderen heeft het weinig zin of ik moet me indeling van me beeldscherm op fabrieks zetten.
  #32  
Oud 17-11-10, 22:15
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel Bekijk bericht
dat lukt niet, want als ik een icoontje vast hou beginnen ze te trillen. Nou trillen ze allemaal kan ze ook verwijderen omdat whatsapp wachtend staat kan ik die niet verwijderen.

Ik snap de opties wel maar als ik whatsapp niet kan verwijderen heeft het weinig zin of ik moet me indeling van me beeldscherm op fabrieks zetten.
Okee, twee andere opties die me zo te binnen schieten om WhatsApp te verwijderen:

probeer eens een Hard Reset (je Home-button en je Lock/Awake-button tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo in beeld verschijnt)

Of

Probeer eens om je iPhone aan te sluiten aan je computer, klik op je iPhone en dan in het tabblad Applicaties. Daar zie je je iPhone om de applicaties te herindelen/installeren/verwijderen. Als daar WhatsApp tussen staat, kan je proberen erop je klikken en dan te verwijderen.
  #33  
Oud 17-11-10, 22:31
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

ik heb geprobeerd de hardware tot fabrieks en het beeldscherm. Kreeg whatsapp er niet van af, maar het probleem is opgelost op een of andere rare manier. Want kan gewoon whatsapp weer in. Bedankt voor je opties als nog, wat zouden de eventuele problemen kunnen zijn denk je?
  #34  
Oud 18-11-10, 21:35
erdorst erdorst is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard Shipfinder als oorzaak probleem?

Ik heb nog even contact gehad met Pinkfroot.com, de ontwikkelaar van Shipfinder. Volgens hen is er bij Apple zelf iets misgegaan met de app. Hoe dan ook, de app staat weer te koop in de store en ik heb er geen problemen meer mee. Leuke app trouwens
  #35  
Oud 18-11-10, 21:49
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Heb ik die dag ook gehad. Er verscheen een grijs mapje en ik kon het niet verwijderen. Er verscheen geen kruis boven. Vandaag hing ik de iPhone aan de Mac om te syncen en was het mapje weg.
  #36  
Oud 02-12-10, 00:56
3G Ravelli 3G Ravelli is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik sync mijn iphone niet automatisch, en doe alles handmatig erop/eraf.
Nou download ik al mijn apps direct op mn iphone via de appstore. Alleen was 'driver' te groot en heb ik die via itunes gedownload.
Nu ik 'driver' op mn iphone wil zetten, vraagt die of ik al mijn apps wil vervangen voor alleen driver. dat wil ik natuurlijk niet.
De itunes is gemachtigd en muziek erop/eraf halen gaat wel.
Iemand tips?
Reageren

Labels
apps bijwerken updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Downloaden en Updaten: App-Store Applicaties iWiefring iPhone Apps 1 08-05-11 10:09
Problemen met installeren applicaties in Cydia rb3 Jailbreak apps en thema's 6 09-05-10 16:26
Problemen met applicaties Newjersey Archief 7 11-05-09 22:04
Spoed bijwerken of restoren met 1.1.2? edward007 Unlock [archief] 14 01-02-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.